Gå til innhold

Min Bmw E30 M3. Nye bilder ( intriøret )

Anbefalte innlegg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 months later...
Ja var et meget flott eksemplar. er det ikke gjort noe med den siden den var kjøpt ny? eller er den opplakkert? så veldig hel ut i lakken til å ha gått så langt, men gratulere med 1 plassen og med et flott eksemplar. ;)

Takk for det! Bilen er opplakkert for ca 3 år siden, samme farge som orginalt. Innvendig er det byttet noen småting som girkule/belg. Motoren er totaloverhalt for 35.000 km siden, i frykt for at gammle pakkninger ikke skulle holde mål..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oki. overhalte du den selv eller?? bare pakket du den om eller ble det gjort noe mere?

Det var gjort når jeg kjøpte den.. Jeg har papirer på alt som er gjort, men har ikke sett alt som ble gjort.. Har ikke eid bilen så lenge enda.. kjøpte den i slutten i mai...

Må forresten si at jeg så en del ganger på bilen din på våler! Meget pen bil! :) Vant peoples choice?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja oki. overhalte du den selv eller?? bare pakket du den om eller ble det gjort noe mere?

Det var gjort når jeg kjøpte den.. Jeg har papirer på alt som er gjort, men har ikke sett alt som ble gjort.. Har ikke eid bilen så lenge enda.. kjøpte den i slutten i mai...

Må forresten si at jeg så en del ganger på bilen din på våler! Meget pen bil! :) Vant peoples choice?

Ja oki jeg forstår, ikke lett å få med seg alt som er gjort om man ikke gjør det selv. hehe

Jo takk for det, ja vant people choice gitt, var morsomt det å endelig få en pris for alt arbeidet som har blitt lakt ned i bilen;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...