elieeg Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 hei. har klart og miste nøkkelen til bilen min:( noen som kan gi meg noen råd og hvordan jeg bør gå fram for å komme meg inn i bilen og få starta uten å herpe for mye? rattlås?? store problemer og koble ut den?
BreitBau Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 kanskje de som har svaret kan ta det på PM? Blir for dumt om alle slags tjuvradder og pakk skulle gått inn på ett BMW forum for å finne ut hvordan man lettest kan stjele en BMW?
elieeg Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 fint hvis noen kunne sent PM ja. tror det har vært byttet tenningslås på bilen før siden nøkkelen jeg fikk med ikke ligna særlig på en BMW nøkkel. så er liten vits å bestille ny da tror jeg. men prøver alikevel. kosta ikke så mye. fikk ikke med noe reservenøkkel:(
SteffenM2 Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 For og kunne bestille nøkkel må du vise vognkort, legitemasjon. de sjekker også chassinr opp mot navnet ditt, du får ikke bestilt nøkkel om du ikke har alt det...
Superbeetle Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Har du hatt lik nøkkel til tenning og dørene? Er nok mer sannsynlig at nøkkelen er laget ny(den du mistet), og ikke at selve tenningslåsen er ny.. Da ville du vel også mest sannsynlig fått en bmwnøkkel..
elieeg Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 For og kunne bestille nøkkel må du vise vognkort, legitemasjon. de sjekker også chassinr opp mot navnet ditt, du får ikke bestilt nøkkel om du ikke har alt det... vognkortet ligger inne i bilen
elieeg Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Skrevet Mai 28, 2008 Har du hatt lik nøkkel til tenning og dørene?Er nok mer sannsynlig at nøkkelen er laget ny(den du mistet), og ikke at selve tenningslåsen er ny.. Da ville du vel også mest sannsynlig fått en bmwnøkkel.. ja. var samme nøkkel, så kan nok stemme det hvis ikke han har byttet dørlåser også da. men er vært et forsøk
Spiritus Sancti Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 For og kunne bestille nøkkel må du vise vognkort, legitemasjon. de sjekker også chassinr opp mot navnet ditt, du får ikke bestilt nøkkel om du ikke har alt det... vognkortet ligger inne i bilen Nå tar viking 40 kr eller noe for å "låse opp" bilen da..
rolfi Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 hvis du ikke har vognkort, så stikk innom bmw før biltilsynet stenger. De kan da ringe biltilsynet og få oppgitt eier på bilen. Det eneste du må ha med deg er legitimasjon.
SteffenM2 Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Du kan også dra på naf, om du kan bevise at bilen er din, slår de opp chassi nr ditt, og du får en liste med alt du trenger..
elieeg Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Skrevet Mai 30, 2008 hvis du ikke har vognkort, så stikk innom bmw før biltilsynet stenger. De kan da ringe biltilsynet og få oppgitt eier på bilen. Det eneste du må ha med deg er legitimasjon. gikk det har fått bestilt ny. håper bare den funker.!
vetu03 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 HEhe, ja får håpe det funker. Men gjør nok det! Hadde derimot en kammerat som måtte ha seg ny nøkkel til m5 sin, men siden den er ombygd fra 520 klarte de vistnok ikke å skaffe riktig nøkkel.. de kunne bare få tak i en og den passet hvertfall ikke.. Det er sikkert den til 520 låsene som har vært der det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå