mrOddi Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Hei.. Lurer på å putte i en compressor i Bilen. Har en: 320ci (170hk) coupe slutten av 2001 mod. M-Tech 2 pakke å litt diverse.. blabla Men hvertfall så lurer jeg litt på å sette i en compressor. Noen som kan gi noen gode råd ? Noen som har gjort det før for eks!? Har sett litt på ett compressor system fra ESS. litt stiv pris men funker vel bra. dessuten gjør de alt arbeidet. stiller inn + diverse. Det jeg er mest bekymret for er jo om motoren tåler dette, eventuelt hvor mye ladetrykk.... hva trenger jeg å utbedre? topp ? rådelager?
wabby Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Det kommer vel helt ann på hvor mye du har tenkt å oppnå. Selv har jeg lite erfaring fra disse, men tror at du kan fint hente ut noen hester uten større modifikasjoner på stempler, innsug, eksos osv. Kanskje større dyser. Jeg har et kompressorprosjekt jeg la på is om du er intressert i delene. Dette er en Eaton m65 kompressor beregnet for 2.4l og oppover, så den leverer alt du trenger av luft. Disse finner du i Mercedes sine CLK utgaver. Har også noen rør, samcoskøyter og reimstrammer. Dette er en helt fabrikkny kompressor og ligger fortsatt i pappesken som jeg mottok den i. Pris: hbo 5000,- + frakt for alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå