en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 hei har et problem med vidusheisen i førerdøra. ruta går bare litt og litt må trykke på knappen flere ganger før å få ruta opp og igjen. har prøvd og bytta bryter fra fører til pass døra er samme problemet! noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Klemsikring som slår inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 trur ikke det er klemsikring! ikke i følge koblingsjema! men kor står den klæmsikringa da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunken' Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Har samma prob, men finner faen ikke ut hva det er! :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zipp0 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Prøv å dra ruta opp i forkant\bakkant, er den løs? er no klips i hevemekanismen som pleier å ryke og da løfter ikke ruta seg på en av sidene og da kan den stoppe på vei opp.. bare et forslag da min bil er sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 klipsene er ok! ser på TIS nu! det står noe om inisiering! skal ut og prøve! så kommer æ tilbake med svar må vente til lille tøtta har spist å tatt kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 har vært ute å prøvd nu, men er fortsatt samme greia! har kobla av batteriet nu får å se om det kansje kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 nu har æ prøvd etter jeg kobla batteriet til! er fortsatt samme greia! åh.. blir så jævla iritert. det må jo være noe som har hatt samme problemet å klart å fiksa det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Kan være at vinduet klemmer for mye mot det bakre, og at det dermed blir mye friksjon. Prøv med silikonstift på gummien som vinduet sklir mot, altså i forkant av bakruten. Hadde samme problem på 325en jeg hadde, dette løste problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 det kunne vært det som er problemet, men er nåkk ikke det som er problemet! har prøvd før jeg monterte mekanismen! altså ruta var ikke festa til mekaismen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2008 helt utrulig at det e ingen som har hatt problemer med el vindu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 æ har samme problem på min nåværende e36 coupe, bare det et på passagjer døra... på den forje bilen min (e36 coupe) var det samme problem... da ble hele vindusheisen bytta og da var alt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 skjedd samme med min... byttet motor, alt funket fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 trur ikke det er motoren som er problemet! trur det er styreenheten som står på motoren som er problemet! har målt å feilsøkt nu i flere timer! alt virkser som det skal. tok av styreenheten og målte på pinnene. skal være 5v på di pinnan. når jeg trykte så gikk den opp i 5v i kansje 1 sekund! mistenker at det kan være styreenheten som er defekt. fan og den e dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå