wollabygg Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Kjører skikkelig pensjoniststil på felger Hvis noen vet om en bra 325ix Touring er jeg veldig klar for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Kjører rundt på kjipe felger selv Har lyst å gjøre noe med det, men får se om pengene strekker til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Originalfelgene til E39 er et av de mer ekstreme tilfellene av ballongdekk som finnes. Jeg kjører med 225/40 ogsynes det er "ballong" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 Har selv kjørt rundt på orginalfelger på E39, helt til jeg byttet til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wollabygg Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 He he! Ballongdekk kan man si ja... Ser temmelig stusselig ut. Kjører 17 tommer på vinterdekkene, så jeg ventet i det lengste med å skifte..... Vi får se når ting har satt seg litt etter huskjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 På min første BMW, en 320i E30 kjørte jeg kapsler, eneste som faktisk er verre enn det er jo å kjøre uten kapsler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Dette er jo virkelig klubben for meg Har aldri kjøpt noen felger i hele mitt liv. Har alltid kjørt orginaldimensjon, bortsett fra de 17" som har fulgt med 2 biler jeg har kjøpt. Men blir utsatt for sterkt press fra en som er oppgitt over meg. Er bilde av felgene hans lengre oppe i tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 He he ja har vel egentlig gitt opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuanov Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Hehe... Siden bilen min nå går på 16" orginalt, så vurderer jeg å ta helt av, å kjøpe 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Du verden Ser ut som at innsatsen min har bært frukter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zephyr23 Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 kjørte kun orginal felger på første bilen min, men nå kjøpte jeg noen kule bbs rs lookalikes til E21'n min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå