Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Servicen på koed er nok upåklagelig ja, når jeg handlet fra de sist så gikk det litt tid før jeg fikk delene mine pga de ventet på å få de inn på lager. Noe de beklaget i gjentatte ganger på mail.

Kjempe service. Vært gøy å kjørt innom de når jeg skal til danmark 8)

Skrevet

Hva kan jeg si? Sikkert bestilt for 20 000 fra Koed.. Alltid en løsning, alltid god service og ALLTID de delene jeg VIL ha.. Svarer mail OG telefon, og selv når du snakker med danskene går handelen i orden..

At tjenesten er blitt Norsk er ett fantastisk fremskritt innenfor Bmw-Norge..

Skrevet

handla et svært lass for en mnd tid siden og da dukka varene opp etter bare 8 dager på døra...og ettersom jeg ikke har sjangs i å skjønne de derre danske damene,så ringte de norske opp igjen og fiksa bestilling og ringte meg så jeg slapp å bruke opp kontantkortet mitt på å ringe.kjapp levering,dødstrivelige og hyggelige folk! og sinnsyk service iforhold til 90% av alle andre firmaer som knapt enser en mai lfra dg. bestilte igjen nå for litt over en uke siden fra det norkse opplegget,men via mail...og nok en gang så fiksa Geir Ove en bestilling og ringe opp;)fikk varene idag,og nok en gang veeeldi fornøyd 8)

hyggelige folk, som virkelig fortjener all ros!!! kommer til å fortsette å bruke dere! :D

Toini

Skrevet

kjempe greie de på koed.

Og har de allt på lager så får du varene sykt kjapt. en gang eg bestilte der fikk eg tinga 2 dager etter :) det er jo kjappere en og kjøpe noe i norge.

Men visst de ikkje har varene kan det jo ta en del mere tid.

De to siste gangene har eg hvert uheldig pga det.

Siste gangen nå har eg vel hvert max uheldig pga dei ikkje ha fått tilsendt ting til lageret i danmark. og får de det ikkje til fredag må eg vente 3 uker pga ferie hehe. sitter og håper. men ser svart ut.

De har jo noen utrolige priser i forhold til de norske bmw dele leverandørene. :)

Blir mer bestilling nå når de har startet avdeling i norge! :)

• 5 weeks later...
Skrevet

Sitter med samme greia nå jeg også Espen^^.

Bestillte 1 uke før koed skulle ta ferie (4 uker siden) De hadde ikke alle delene jeg bestilte på lager så dette tok en ukes tid. Her skiller koed seg positivt ut da de tok kontakt med meg angående dette og spørte om det da var greit de sendte etter ferien. :-)

Vel nå har det gått snart ei uke og ingen pakke ennå, så tar iallfal ei uke med frakten. Men får prøve planlegge bedre neste gang, da blir bare stress denne gangen for egen del.

Må si vært hyggelig kundebehandling pr. e-post og tlf så langt så ser fram til pakke i posten over helgen :-).

Skrevet

De kunne pakket ting bedre. Fikk pakken min i dag, og den var helt åpnet. Litt skummelt da det er enkelt å bare plukke ut ting fra pakken. Den var dårlig pakket, men posten kunne også håndtert pakken bedre. Jeg var vitne til at postmannen kastet hele pakken inn på lageret. Det resulterte i at en framfanger ble knekt..

JEG HATER POSTEN! Jeg skulle ønske vi hadde flere aktører, slik at posten kunne brenne ned..

Skrevet
(...)JEG HATER POSTEN! Jeg skulle ønske vi hadde flere aktører, slik at posten kunne brenne ned..

TNT var ihvertfall 110x værre..

Her, så prøver dem å levere på døren først. Så leverer dem pakken til Posten som prøver å levere på døren dagen etter. Først SÅ kan jeg hente den på postkontoret.. (som da til gjengjeld stenger kl 17... :roll: )

Veldig moro når man ikke jobber i samme by og man f.eks. mottar et helt styling kit.. Det endte faktisk opp med at min mormor måtte motta alt sammen.. :?

Skrevet
Veldig moro når man ikke jobber i samme by og man f.eks. mottar et helt styling kit.. Det endte faktisk opp med at min mormor måtte motta alt sammen.. :?

Heia Post i butikk! Åpen post til 21 her - og 20 på lørdager. Og har man den hos Kiwi så er det jo til 23...

Det er alltid masse skrål og skrik hver gang et postkontor legges ned og åpner som post i butikk i stedet (oh krise!), men jo mer øde plass man bor i Norge, jo bedre posttjenester har man! Jeg har jo hørt om de på forumet her som har sagt til meg "hentet pakken i dag" på søndager - hæ? Joda, de hadde post i butikk på bensinstasjon. Åpent alle dager - fantastisk! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...