Gå til innhold

E36 320ic kompressor- Kompressor montert! update side 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du montert noe slikt før? Hva måtte du punge ut med for kittet?

Må få litt mer guffe i E30'n etterhvert..

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du montert noe slikt før? Hva måtte du punge ut med for kittet?

Må få litt mer guffe i E30'n etterhvert..

Nei, dette var første gangen jeg har montert kompressor :)

Måtte ut med ca 29000 for kittet, pluss en del ekstra da for litt småting som dyser, btr, chip .

Skrevet

Blir sikkert morro detta.. skal hjelpe en kompis av faren min å sette kompressor på den nye 728 hannes.. :) Men vet du noe om street meeten i ørsta til sommeren? vet du om det blir drag race og slikt der i år å? har fått tak i skikkelige slicks for drag til m3n så har lyst inn å kjløre et par striper.. :)

Skrevet

blir drag iår også ja, de har iallefall søkt om tillatelse. men er ikke helt sikker på om de har for alle typer biler? har jo vært litt forskjellig regler de har hatt? men satser på åpen klasse, så det blir noe gøy å se på også! 8) synst å huske der bare var en bmw ifjor, en 325 e36 med turbo(og totalt uten grep :) ) så det gjikk jo ikke spes bra :)

nok o.t syns jeg så den bilen ute på fredag med litt dekkslipp her og der, kan det stemme?

Skrevet
Blir sikkert morro detta.. skal hjelpe en kompis av faren min å sette kompressor på den nye 728 hannes.. :) Men vet du noe om street meeten i ørsta til sommeren? vet du om det blir drag race og slikt der i år å? har fått tak i skikkelige slicks for drag til m3n så har lyst inn å kjløre et par striper.. :)
morro er det :) Blir nok dragrace i år også. Har ikke hørt noe annet så :)
Skrevet
blir drag iår også ja, de har iallefall søkt om tillatelse. men er ikke helt sikker på om de har for alle typer biler? har jo vært litt forskjellig regler de har hatt? men satser på åpen klasse, så det blir noe gøy å se på også! 8) synst å huske der bare var en bmw ifjor, en 325 e36 med turbo(og totalt uten grep :) ) så det gjikk jo ikke spes bra :)

nok o.t syns jeg så den bilen ute på fredag med litt dekkslipp her og der, kan det stemme?

På dragracet som bruker å være tidlig i september, er for alle bilmerker :)

Jeg kan ikke huske å ha sett den 325`en med turbo på fredag , men kan jo hende den var likevel.. :)

Var ute å kjørte litt jeg også på fredagen, kanskje det var meg du såg? :lol:

Skrevet

tror den 325'en er solgt vekk ifra Ørsta?(var Mek sin hvis du vet hvem han er?) og var jo din jeg mente jeg så på fredag da 8) er ikke helt sikker da, siden jeg syns det var litt lite kompressorhyling? :P

Skrevet
tror den 325'en er solgt vekk ifra Ørsta?(var Mek sin hvis du vet hvem han er?) og var jo din jeg mente jeg så på fredag da 8) er ikke helt sikker da, siden jeg syns det var litt lite kompressorhyling? :P
Ja, vet såvidt hvem det er. Er ikke mye hyling i en sentrifugalkompressor :) ganske stillegående
Skrevet

skrukompressor er det veldig fin lyd i, ordentlig uling når du får litt turtall på den, fordelen med sentrifugal er jo at den tar mindre plass sånn sett, og mer effektiv etter det jeg veit.

planer om en presse på min også men jeg finner ikke noe kit til 318... æsj.. blir nok å mekke noe selv da..

Men stilig bil og kult videoklipp :=)

• 4 weeks later...
Skrevet

aha, var det jeg syntest det var noe nytt med bilen i ste når jeg såg deg i sentrum:P

så bra ut, passer bra disse felgene her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...