Gå til innhold

E36 320ic kompressor- Kompressor montert! update side 9

Anbefalte innlegg

Skrevet
hvordan flytter en slik en seg iforhold til orginalt da? har så lyst på kompressor selv også. får bare ikke bestemt meg om det er verdt det på en liten søt to liter.... hvor mye har du brukt på konverteringen sånn ca?
har jo ikke fått kompressoren enda:P

kompressorkittet koster 29tusen, så har jeg fra før av kjøpt større dyser, bensinpumpe og bensintrykksregulator(3-4tusen til sammen). Må vel til med chip også, blir noen tusener det også.

:)

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet
Nice :D funker den der :) hadde en selv på b25

det ska eg huska på hvis eg ska ha meg ein gång =)

Det kan du vettu :)

Rotrex kittet er som lego, gir det 10+ år for å montere :P

Første gang brukte jeg og en kompis ca 3 timer på monteringen med lufting av motor :)

Noe av det morsomste jeg har vert med på for det var så syk forskjell :D

Skrevet
Jeg har da begynt på monteringa, men fikk en bråstopp da det viste seg at jeg må ha en annen dynamo for at braketten skal passe.. :evil: menmen :)

Hadde det samme problemet jeg og at dynamoen tok borti på en eller aen måte, men husker at vi fikk slipt ned litt på braketten slik at det passte til slutt. Sikker på at du må ha ny dynamo og at det ikke er litt tilpassing som skal til?

Skrevet
Jeg har da begynt på monteringa, men fikk en bråstopp da det viste seg at jeg må ha en annen dynamo for at braketten skal passe.. :evil: menmen :)

Hadde det samme problemet jeg og at dynamoen tok borti på en eller aen måte, men husker at vi fikk slipt ned litt på braketten slik at det passte til slutt. Sikker på at du må ha ny dynamo og at det ikke er litt tilpassing som skal til?

okey. tror jeg må ha en annen dynamo, uten utvendige kjøleribber. Det er ganske mye om å gjøre før det passer, rundt 1,5cm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...