Terje325i Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 hvordan flytter en slik en seg iforhold til orginalt da? har så lyst på kompressor selv også. får bare ikke bestemt meg om det er verdt det på en liten søt to liter.... hvor mye har du brukt på konverteringen sånn ca?har jo ikke fått kompressoren enda:Pkompressorkittet koster 29tusen, så har jeg fra før av kjøpt større dyser, bensinpumpe og bensintrykksregulator(3-4tusen til sammen). Må vel til med chip også, blir noen tusener det også.
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Skrevet Oktober 13, 2008 Skulle egentlig være med dette på settet fra Koed ?
Terje325i Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 Skulle egentlig være med dette på settet fra Koed ?dyser var med i settet før, men ikke nå lenger.
Terje325i Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Kompressorkittet nærmer seg ankomst, så begynner monteringa til helga
JAL_535i Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Blir spennende å se resultatene av dette =) Husk bilder hehe
Terje325i Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Blir spennende å se resultatene av dette =) Husk bilder hehedet blir det skal prøve å huske å ta noen bilder
Terje325i Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 har sikkert dyser til deg jeg...Ja, det har du sagt til meg en gang før Få litt info om dei da
JAL_535i Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Nice funker den der hadde en selv på b25 det ska eg huska på hvis eg ska ha meg ein gång =)
Rayman Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Nice funker den der hadde en selv på b25 det ska eg huska på hvis eg ska ha meg ein gång =) Det kan du vettu Rotrex kittet er som lego, gir det 10+ år for å montere Første gang brukte jeg og en kompis ca 3 timer på monteringen med lufting av motor Noe av det morsomste jeg har vert med på for det var så syk forskjell
Terje325i Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Jeg har da begynt på monteringa, men fikk en bråstopp da det viste seg at jeg må ha en annen dynamo for at braketten skal passe.. menmen
Rayman Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 Jeg har da begynt på monteringa, men fikk en bråstopp da det viste seg at jeg må ha en annen dynamo for at braketten skal passe.. menmen Hadde det samme problemet jeg og at dynamoen tok borti på en eller aen måte, men husker at vi fikk slipt ned litt på braketten slik at det passte til slutt. Sikker på at du må ha ny dynamo og at det ikke er litt tilpassing som skal til?
Terje325i Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Jeg har da begynt på monteringa, men fikk en bråstopp da det viste seg at jeg må ha en annen dynamo for at braketten skal passe.. menmen Hadde det samme problemet jeg og at dynamoen tok borti på en eller aen måte, men husker at vi fikk slipt ned litt på braketten slik at det passte til slutt. Sikker på at du må ha ny dynamo og at det ikke er litt tilpassing som skal til? okey. tror jeg må ha en annen dynamo, uten utvendige kjøleribber. Det er ganske mye om å gjøre før det passer, rundt 1,5cm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå