Gå til innhold

E36 320ic kompressor- Kompressor montert! update side 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, fin bil ;)

Det senkesette du kjøpte? Har du prøvekjørt det? evt. hvor stivt er det? Tenkte å bestille selv men finner ingen info om det noen plassa....

• Svar 152
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hei, fin bil ;)

Det senkesette du kjøpte? Har du prøvekjørt det? evt. hvor stivt er det? Tenkte å bestille selv men finner ingen info om det noen plassa....

Hei, takk :)

Har kjørt med det i et halvt år nå, er kanskje litt for stivt til vanlig kjøring men sitter godt i svingene da :wink: Merker ujevnhetene i veien veldig godt..

Jeg regner med at gsbildeler.no har det :)

Skrevet
Hei, fin bil ;)

Hei, takk :)

Har kjørt med det i et halvt år nå, er kanskje litt for stivt til vanlig kjøring men sitter godt i svingene da :wink: Merker ujevnhetene i veien veldig godt..

Jeg regner med at gsbildeler.no har det :)

Jo, kan være litt travelt å kjøre hvis det er for stivt. Men bedre det enn at det er for mykt. :P Ser koed har det til 2918,75,- så bestiller derifra.

Hvor tjuk spacer måtte du bruke? er det bare på disse 19" felgene eller ?

Skrevet
jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke

Okei, må vell bestille spacere også da:P

jepp:P Jeg tok å sjekka innpå koed sin side nå, senkesettet koster 7600kr. Tror du har sett på feil
Skrevet
jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke

Okei, må vell bestille spacere også da:P

jepp:P Jeg tok å sjekka innpå koed sin side nå, senkesettet koster 7600kr. Tror du har sett på feil

Hehe er ikke FK AK du har da? Eller er det highsport?

• 2 weeks later...
Skrevet

Braketten pluss litt smådeler er rett rundt hjørnet nå! satser på montering til helga :) Skal prøve å være flink å ta bilder, så kommer det vel en fyldig oppdatering etterhvert :)

Skrevet

flott bil .

Ikkje mykje å sette fingeren på hær..

skulle det vært noko så må det være at det kansje hadde vore finere uten tona side ruter..

Men eller ser ut som eit kjekt motor prosjekt..

Skrevet
flott bil .

Ikkje mykje å sette fingeren på hær..

skulle det vært noko så må det være at det kansje hadde vore finere uten tona side ruter..

Men eller ser ut som eit kjekt motor prosjekt..

takk :)

Skal ta av sotingen på siderutene :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...