sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hei, fin bil Det senkesette du kjøpte? Har du prøvekjørt det? evt. hvor stivt er det? Tenkte å bestille selv men finner ingen info om det noen plassa....
Terje325i Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 Hei, fin bil Det senkesette du kjøpte? Har du prøvekjørt det? evt. hvor stivt er det? Tenkte å bestille selv men finner ingen info om det noen plassa.... Hei, takk Har kjørt med det i et halvt år nå, er kanskje litt for stivt til vanlig kjøring men sitter godt i svingene da Merker ujevnhetene i veien veldig godt.. Jeg regner med at gsbildeler.no har det
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 Hei, fin bil Det senkesette du kjøpte? Har du prøvekjørt det? evt. hvor stivt er det? Tenkte å bestille selv men finner ingen info om det noen plassa.... Hei, takk Har kjørt med det i et halvt år nå, er kanskje litt for stivt til vanlig kjøring men sitter godt i svingene da Merker ujevnhetene i veien veldig godt.. Jeg regner med at gsbildeler.no har det Jo, kan være litt travelt å kjøre hvis det er for stivt. Men bedre det enn at det er for mykt. Ser koed har det til 2918,75,- så bestiller derifra. Hvor tjuk spacer måtte du bruke? er det bare på disse 19" felgene eller ?
Terje325i Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke Okei, må vell bestille spacere også da:P
Terje325i Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Skrevet Februar 8, 2009 jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke Okei, må vell bestille spacere også da:P jepp:P Jeg tok å sjekka innpå koed sin side nå, senkesettet koster 7600kr. Tror du har sett på feil
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 jeg bruker 0,5cm spacere framme, kunne vel gjerne vært noen mm mer. bak trengs ikke Okei, må vell bestille spacere også da:P jepp:P Jeg tok å sjekka innpå koed sin side nå, senkesettet koster 7600kr. Tror du har sett på feil Hehe er ikke FK AK du har da? Eller er det highsport?
sladjan Skrevet Februar 8, 2009 Skrevet Februar 8, 2009 highsport Åja, trodde det var FK AK du hadde jeg.
Terje325i Skrevet Februar 14, 2009 Forfatter Skrevet Februar 14, 2009 Nå er endelig ny brakett på vei, ifra CCR Racing
Terje325i Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 Braketten pluss litt smådeler er rett rundt hjørnet nå! satser på montering til helga Skal prøve å være flink å ta bilder, så kommer det vel en fyldig oppdatering etterhvert
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2009 Skrevet Februar 23, 2009 flott bil . Ikkje mykje å sette fingeren på hær.. skulle det vært noko så må det være at det kansje hadde vore finere uten tona side ruter.. Men eller ser ut som eit kjekt motor prosjekt..
Terje325i Skrevet Februar 23, 2009 Forfatter Skrevet Februar 23, 2009 flott bil . Ikkje mykje å sette fingeren på hær.. skulle det vært noko så må det være at det kansje hadde vore finere uten tona side ruter.. Men eller ser ut som eit kjekt motor prosjekt.. takk Skal ta av sotingen på siderutene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå