Inline six Skrevet Mai 28, 2008 Skrevet Mai 28, 2008 Nå har jeg bestemt meg for å senke 328n, men er usikker på hvilken senk jeg skal ha. Har bestemt meg for en diskre senking i utgangspunktet iallefall. Jeg har allerede et ubrukt apex 35/35mm sett liggende, men har hørt at E46 blir litt seende litt lavere ut bak en foran hvis man senker den like mye foran som bak, noen som vet?? Det andre alternativet er å kjøpe et eibachsett med 30/25mm til 3000kr på GS, de pengene hadde vært greie å ha da jeg har mye annet jeg må bruke penger på fortiden og apex settet har jeg jo allerede. Hva mener folket er lurt og hva blir penest
larserso Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Hva slags karosseri har du? Jeg synes i hvertfall Eibach 30/25 ble meget pent på min 320d Touring! http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=79774&highlight= Bildene ble tatt få dager etter montering, så har kanskje satt seg en anelse mer foran. Virker også veldig bra i forhold til det originale M-tech som var før. Har ingen erfaring med andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå