snabbast Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 hvordan tilbakestiller jeg speedometer etter oljeskift slik at det ikke lyser oransj for oilservice?
AlXz Skrevet Mai 29, 2008 Skrevet Mai 29, 2008 Nå ser det ut som dette er gjort på en 95modell her.. Men ville sjekka litt til før jeg kobla sammen de to pinnene der http://www.bimmerfest.com/forums/archiv ... 11039.html
todleif Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Ja, det er pinne 7 og 19. Eg har gjort det nokre ganger på min bil. du tar ein ledning på 5-10cm og avisolerer begge endene. so er det berre å ta ledningen i kontaktene og å ha på tenningen på siste hakket i nokre sekunder
Sir Hofstad Skrevet Mai 30, 2008 Skrevet Mai 30, 2008 Anbefaler å kjøre pin 7 mot gods i 5-7 sek for olje og 12-15 sek for inspection. Tenning i trinn 2.
Galldrian Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har et bilde over hvilke pinner som har hvilket nummer? Etter det jeg vet er de ikke nummerert
Hansh Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har et bilde over hvilke pinner som har hvilket nummer?Etter det jeg vet er de ikke nummerert På E39 fikk jeg anbefalt av Jæger å ikke begynne å tulle med hobbylasker i kontakten pga. fare for å skade elektronikken. De gjorde det gratis for meg i stedet.
Galldrian Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Tviler på at bavaria her i stavanger gjør det gratis for meg
Sir Hofstad Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Noen som har et bilde over hvilke pinner som har hvilket nummer?Etter det jeg vet er de ikke nummerert Er nummerert. Og seff kan du skade elektronikk hvis du jorder feil pin, men da skal du være rimelig klønete. Og burde ikke være problem for verksted å hjelpe gratis.
Galldrian Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 De er nummererte ja, måtte bare se i litt bedre lys. Jeg kunne selvsagt ikke dy meg, fulgte denne http://www.esatclear.ie/~bpurcell/318is ... ml#resetsi Det funka dårlig. Oljeskift varsellampa lyser fremdeles, nå får jeg derimot en kjekk "BRRRRRR" lyd når jeg skrur av tenninga hva kan det være? (Ingen etterpåklokskap takk hehe)
peder87 Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 gjorde dette på min e34 525tds og det gikk helt fint. slå på tenning i 2 hakk på nøkkel og bruk en ledning fra pinn 7 og til gods i 5 sec. fungerte greit på min 1995 mod
Galldrian Skrevet Juli 1, 2008 Skrevet Juli 1, 2008 Må vell krype til korset og levere den inn, tror ikke jeg satser på å prøve igjen og gjøre det enda verre. BRRR lyden varer forsåvidt bare i et halvt sekund og høres ud som den kommer fra kjørekomputeren. SKjer kun når jeg skrur av tenninga, ingen andre feilmeldinger eller ting som ikke virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå