Gå til innhold

Min e36 coupe =) Endringer med bilder første post

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du kan få dem på f.eks. GS bildeler. De har kampanje på brede sidelister nå til 1272kr. Vil se mye penere ut med svarte lister rundt det hele, og når de i tillegg er brede blir det ekstra bra :D

Vent heller til du har pengene til M3-fanger i stedet for å først kjøpe en leppe å lakkere den. Med mindre du bare vil ha leppa og ikke noen spesielle planer om M3-fangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bil :) Velkommen i 316 coupe klubben :P

Men har du lakkerte sidelister på ene siden og ikke på andre?

Uansett, det blir penere med brede..

Org fronten kan være fin den.. Gjerne med en leppe;)

F.eks Alpina.. Men den kan være vanskelig å få tak i tror jeg..

Jeg hadde en slik før, som min bror nå har på sin 316 coupe.. Syntes det skiller seg litt mer ut enn m3fronten.. (som jeg nå har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) hehe , godt å høre det ikke er bare meg som kjører 316..

Jeg hadde bare lakk til den ene siden, har bare tatt noe sånn hobby lakk der :P Jeg får se om hva jeg får tak i vettu, har du noe leppe under din m3 front? du kan ikke vise ett bilde da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt , men er byttet begge forskjermene på den så er sikkert noe dritt på denne bilen å,som de fleste biler.. Jeg har prøvd å stille på den glippa men panseret vil liksom ikke bite seg fast når jeg strammer skruen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen coupe! Røde er ikke så vanlig heller, syns jeg.

Samme regla fra meg som før da; av med øyelokk, på med m-tech lister, m3 front, hvite blinklys bak samt lakkere lille lista på kofferten og speilene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta turen ut i morra å prøve på det Mysild :P

Her i porsgrunn /skien er det endel røde , haha..fikk meg mange nye ^venner^ på kebab grillen etter jeg fikk bilen da:P Jeg vet ikke helt om jeg fjerner de øyelokka , liker de godt selv:) får se da vettu , får vel lønning snart=) se hva som skjer da ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...