emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Lenge siden sist det her ja, Ja, da har jeg kjøpt meg noen felger og små snacks til bilen min da Bildene for tale for seg selv Har vel også fått tak i disse da ! Digg med eletrisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Ikke dum denne. Liker godt rød E36 coupe Få på noen brede sidelister og hvite baklykter. Kanskje også en M3-front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk =) Hvor kan jeg få tak i de listene da? har kikket litt etter de.. Vet ikke helt på m3 front enda , vurderer å kjøpe en leppe til den orginal =) Pengemangel atm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Du kan få dem på f.eks. GS bildeler. De har kampanje på brede sidelister nå til 1272kr. Vil se mye penere ut med svarte lister rundt det hele, og når de i tillegg er brede blir det ekstra bra Vent heller til du har pengene til M3-fanger i stedet for å først kjøpe en leppe å lakkere den. Med mindre du bare vil ha leppa og ikke noen spesielle planer om M3-fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Da blir nok listene bestilt snart =) Får nok vente ja.. Men jeg syns nesten alle har den fronten å, hadde vært fint med noe annet som ikke alle har =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Fin bil Velkommen i 316 coupe klubben Men har du lakkerte sidelister på ene siden og ikke på andre? Uansett, det blir penere med brede.. Org fronten kan være fin den.. Gjerne med en leppe;) F.eks Alpina.. Men den kan være vanskelig å få tak i tror jeg.. Jeg hadde en slik før, som min bror nå har på sin 316 coupe.. Syntes det skiller seg litt mer ut enn m3fronten.. (som jeg nå har) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Takk =) hehe , godt å høre det ikke er bare meg som kjører 316.. Jeg hadde bare lakk til den ene siden, har bare tatt noe sånn hobby lakk der Jeg får se om hva jeg får tak i vettu, har du noe leppe under din m3 front? du kan ikke vise ett bilde da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 jeg liker også røde e36er flott denne, brede lister og en m front så er vi der... litt negativt, har bilen vært frontkadet elelr byttet noen deler på? litt stor "panser til grill" glipe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg vet ikke helt , men er byttet begge forskjermene på den så er sikkert noe dritt på denne bilen å,som de fleste biler.. Jeg har prøvd å stille på den glippa men panseret vil liksom ikke bite seg fast når jeg strammer skruen :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 hmmmm... du kan jo prøve å justere grillen og lyktene litt opp, slik at det ikke blir så stort men MANGE som er sånn hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Pen coupe! Røde er ikke så vanlig heller, syns jeg. Samme regla fra meg som før da; av med øyelokk, på med m-tech lister, m3 front, hvite blinklys bak samt lakkere lille lista på kofferten og speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Under M3 fronten har jeg bare den lille leppen som "alle" har.. Slik så det ut med alpina leppe på min bil...(våren 2007) Slik ser den ut nå.....(skulle visst tatt noen gode bilder en dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg skal ta turen ut i morra å prøve på det Mysild Her i porsgrunn /skien er det endel røde , haha..fikk meg mange nye ^venner^ på kebab grillen etter jeg fikk bilen da:P Jeg vet ikke helt om jeg fjerner de øyelokka , liker de godt selv:) får se da vettu , får vel lønning snart=) se hva som skjer da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 Jeg syntes det er fint med øyelokk hvis bilen er skikkelig senket! Men ikke ellers.. Før likte jeg dem ikke i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå