emil_j Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Pen bil du hadde ;D Du skulle vel hatt noen nye felger?hehe =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Nye ac schnitzer skal bestilles iløpet av uken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Fin bil Men få av øyelokka og få tettet "gapet" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Mai 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2008 Hmm, det sitter mye sånn dritt igjen da , en grå masse hvis jeg tar de av.. Kult , håper de passer bra NJD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Bare å dra frem noen barberblad eller annen skarp kniv så får du vekk det meste vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Felger og snacks kjøpt inn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Nye felger ja, fint jeg for de gamle da for få ut noen bilder! fått jort noe med de andre foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2009 Bilder ligger på første siden. Har pusset dem delvis ned , men jobbet 15 timer i går så fikk ikke gjort det helt ferdig.. men tar det så fort muligheten er der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Januar 7, 2009 Share Skrevet Januar 7, 2009 Nice, de gamle felgene så rett og slett ikke ut.. Utrolig mye felger kan gjøre! helt rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2009 Riktig felger og senk er i mine øyne nesten alt som trengs for å gjøre en bil fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Hva heter de nye felgene dine? De var snadder på rød e36 coupe Må nesten skaffe meg sånne selv:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2009 de heter så mye som RH ZW1 hvis ikke jeg tar helt feil , de er todelte.. Takk, pene de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet Januar 9, 2009 Share Skrevet Januar 9, 2009 må sei bilen blei enormt bra me di hjula.er det ikke de som var til salgs her på forumet nå for litt siden? litt OT:///NJD det e vell ikke din bil så står me video verden på mariero av og til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå