steffen- Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2008 det har flasset. andre sia gjorde det først så den er lakkert opp igjen men så gjorde andre det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
50-50man Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 har en søt 316i som jeg har gjort noe smått med så hvis du hadde vert innteresrt i å bytte, så et mellom legg fra meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 er ikke interisert i bytte da jeg har ny bil på hånda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen66 Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 heij.. solgt bilen enda? stor interrese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zhinko Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 kan gi 35k for den men etter å ha fått solgt min Bmw e34 først? Intressert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Selger du den for 35 er du gal. folk selger jo biler i dårlig stand til 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Selger skriver jo at han har bud på 50k jo! Hvorfor kommer dere med lavere bud da? Gi han høyere bud, eller gi faen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet November 12, 2008 Share Skrevet November 12, 2008 Man ser at disse over bare er en gjeng med dritt unger som har 4-5 innlegg,les første siden..ikke bud under 50k Er vel ikke vanskelig å lese... beklager men ble bare litt irritert meget pen bil å lykke til med salge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Man ser at disse over bare er en gjeng med dritt unger som har 4-5 innlegg,les første siden..ikke bud under 50k Er vel ikke vanskelig å lese...beklager men ble bare litt irritert meget pen bil å lykke til med salge. Helt enig med deg. Faen at folk skal være så jævla rottne å ødelegge en tråd på denne måten. Dersom du er en fattig liten drittunge så send heller en PM til selger med den latterlige prisen. Strøken bil dette her! Lykke Lykke Til Med Salget Steffen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Flere enn meg som registrerte at det var over 5 måneder mellom postene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Flere enn meg som registrerte at det var over 5 måneder mellom postene? Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg