Jump to content

Recommended Posts

Posted

Et lite spørsmål.

Jeg driver å setter på ledningsnett til e36'n min. Var på BMW i dag og kjøpte kontakter som skal i tåkelysa. i tåkelysa er det en brun og en hvit ledning. Jeg trenger å vite hvilken som er jording og hvilken som er strøm :D

noen som vet?

Posted

Er ikke alltid brun = jord?

Du kunne også, men for sent nu, kjøpt et ettermonteringsKIT ifra koed.dk for å ettermontere tåkelysene.

Der følger alt med som du trenger, inkl lyktene. Koster ca 1400,-. Ledninger, relé, knappen inne i kupéen, etc etc..

Posted

takk, var det jeg tenkte meg :P men måtte bare være helt sikker..

har kjøpt sånn sett ja, men ikke fra koed.. Det var billig, men så mangla det noen deler, som f.eks kontaktene til tåkelyktene.. Den er også litt annerledes, siden at av og på kanppen er en grønn bryter som skal sitter ovenfor giret ;D.. så er vel ikke helt normalt :P men håper det funker som det skal ;D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...