Jealous_much Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Noen som har gjort dette? Tenker litt på en Yamaha R1, får de til 1/3del av prisen Hvor mye skal den godeste stat ha av meg? Jeg ser i USA Er mangen R1'er blombert til rundt 100hk noen som kjenner til om det blir billigere med tanke på avgift ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Det er billiger mtp avgift ja.. Men vet ikke hvor mye det kommer på.. Har tenkt samme tanken selv Tenkte først på 600, men er jo lettere å billigere å forsikra en 1000 på meg.. :/ Skikkelig lyst på en Ducatti 996.. Herlig med Vtwin.. Eller så er Yamaha Vmax grom sykkel for dem som vet hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Kunne godt ha tenkt meg å henta en Ducati Monster derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Pass på å sjekk at det går med Euro3 * (usikker) er ihvertfall en godkjennings sak hvis du skal ha skilt på sykkelen, var det jeg fikk beskjed av en kompis når jeg hadde planer om å importere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen* Skrevet Mai 30, 2008 Share Skrevet Mai 30, 2008 Og husk at frakt, moms, avgifter og 1. gangsreg kanskje drar opp prisen mer en man tror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Stemmer.. Du må som regel skifte lykter på importerte sykler.. Skal se på en Ninja ZX9R i dag så blir kanskje ikke import på meg alikevell... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Husker at jeg og en kompis sjekka dette ut en gang... Mener vi kom fram til at den eventuelle 1000lappen du sparte på det, ikke var verdt det mtp på arbeid og sikkerhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Nederst på sida her kan du regne ut hva det vil koste med avgifter og alt: http://tyskland.org/importavgifter.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Noen som kjenner til/har kjørt Kawasaki ZX7RR? Skal kanskje kjøpe en uprøvd Ganske skjeldne dissa da de bare ble produsert i 96... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Sittestillingen er ganske ekstrem på zx7r®. For noken skaper dette problemer på turer. Har du testet dei eldste utgavane av gsxr600, so veit du sånn nokenlunde korleis det er. Har såvidt testet ein zxr750 og so har eg ein kamerat som hadde ein zx7rr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2008 Ok, ja jeg har kjørt vanlig ZR750R men ikke RR. Sitte stillingen er vel (nesten) den samme bortsett fra RR er 1 seter.. Er vel også litt annen 6 trins close ratio kasse + stillbar i høyde på ræva og bedre bremser? Og så ser de jo upåklagelige ut Noen som vet om det er verdt de ekstra kronene det koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Det er vel og flatside forgassere? Det er antagligt ikkje verdt meirprisen, (på gata) men eg kunne godt ha kjøpt ein likevel! (men no er eg vant med 1000 kubikker, so 750 har nok for dårligt dreiemoment!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå