Guest Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Skal selge ett sett med oz-futura 8,5*17 et13 5*120. Ikke kantsår eller kast. Klarlakken har flasset en del. Blir strøkne etter en polering. Nesten nye dekk kan følge med.Bilder kan sendes på mms.Eller ses her på min bil.Autodbkode:1901696. 1200kr. eller bud.
Guest Posted May 30, 2008 Posted May 30, 2008 Joda. Funker den.=)Er det ikke noen som trenger fine hjul da?? Har montert k-sport bremser så jeg få di ikke på lenger.
RoaldJ Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 hehe.. jeg trodde jeg drømte da jeg så den første prisen! hadde kjørt med en gang å hentet dem om det var 1200 lykke til med salg, über råe felger!..sorry offtopic.
Guest Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Ja er råa hjul ja. Iriterer meg noe grenseløst att di ikke passer lengre.
Runar-CSi Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Selg heller heile biln te me:) Kanonflott bil du har fått te...
John H Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Haha regnet vel med det ja, men måtte hørre..vet jo aldri hva folk selger ting for
Guest Posted June 3, 2008 Posted June 3, 2008 Bilen er ikke til salg enda ihvertfall=) ikke noen som trenger felger da???? 10 lapper!
Guest Posted June 4, 2008 Posted June 4, 2008 Det er 215 40 17 dekk. årsmodell vet jeg ikke. Han jeg kjøpte di av hadde di på e36. må valses litt da.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now