Jump to content

oz-futura 8,5'17 selges.


Recommended Posts

Posted

Skal selge ett sett med oz-futura 8,5*17 et13 5*120. Ikke kantsår eller kast. Klarlakken har flasset en del. Blir strøkne etter en polering. Nesten nye dekk kan følge med.Bilder kan sendes på mms.Eller ses her på min bil.Autodbkode:1901696. 1200kr. eller bud.

Posted

Joda. Funker den.=)Er det ikke noen som trenger fine hjul da?? Har montert k-sport bremser så jeg få di ikke på lenger.

Posted

Beklager. Skal stå 12000.. Litt for rask der.

Posted

hehe.. jeg trodde jeg drømte da jeg så den første prisen! :D hadde kjørt med en gang å hentet dem om det var 1200 ;)

lykke til med salg, über råe felger!..sorry offtopic.

Posted

Ja er råa hjul ja. Iriterer meg noe grenseløst att di ikke passer lengre.

Posted

Haha regnet vel med det ja, men måtte hørre..vet jo aldri hva folk selger ting for :lol::lol:

Posted

Bilen er ikke til salg enda ihvertfall=) ikke noen som trenger felger da???? 10 lapper!

Posted

Det er 215 40 17 dekk. årsmodell vet jeg ikke. Han jeg kjøpte di av hadde di på e36. må valses litt da.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...