buchern456 Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 hei er det mange som har bestilt noe fra webshopen her..? bestilte xenon kit her i slutten av april ennå ikke kommet noe pleier det og ta så lang tid..?
maurtin Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Det var litt lenge. Send en PM til gunnar du! Viss det er forhåndsbetaling på pakken så må du huske å betale, viss ikke blir den ikke sendt
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now