///NJD Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 Heisann, fant ut at hovedlys pæra og grøftelys har begge røket, i tilegg til en ring i lykta. Hvilke pærer må jeg skaffe? H1? Lykta må vel skiftges me tanke på at ringen har røket? Takker for alle svar
Espenjoh Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 I grøftelysa er det H1 å hovedlysa er det vel H7 tror jeg.
Superbeetle Posted May 31, 2008 Posted May 31, 2008 kan også være h1 i nærlyset! Jepp... linselyktene har H1..! Hvilke angeleyes har du? Det går iallefall an å bytte pærer i Inpro lyktene(med forbehold om at jeg husker hvilke lykter jeg har selv...)
///NJD Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 Har forresten Fk angeleyes om det sier dere noe?
///NJD Posted May 31, 2008 Author Posted May 31, 2008 Tusen takk for utrolig kjappe svar Men hva kan gjøres me ringen som har tatt kvelden? Går det ann å kun skifte ringene?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now