///NJD Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Heisann, fant ut at hovedlys pæra og grøftelys har begge røket, i tilegg til en ring i lykta. Hvilke pærer må jeg skaffe? H1? Lykta må vel skiftges me tanke på at ringen har røket? Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenjoh Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 I grøftelysa er det H1 å hovedlysa er det vel H7 tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Tusen takk, da bestiller jeg nye snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 kan også være h1 i nærlyset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 kan også være h1 i nærlyset! Jepp... linselyktene har H1..! Hvilke angeleyes har du? Det går iallefall an å bytte pærer i Inpro lyktene(med forbehold om at jeg husker hvilke lykter jeg har selv...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Har forresten Fk angeleyes om det sier dere noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 da har du nok h7 pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Mai 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2008 Tusen takk for utrolig kjappe svar Men hva kan gjøres me ringen som har tatt kvelden? Går det ann å kun skifte ringene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå