Hyggmaister Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 m3 Men Saab 900 turbo...stygt! Kan forstå de som stemmer cossien egentlig, og forsåvidt også auda'n.. Men Saab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Delta integrale er rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Føler faktisk det var Cosworth'n som rocka 80 tallet. Var jo egne bander som spesialiserte seg på å stjele de osv. Tveita gjengen "Du har, vi tar" Men jeg syns egentlig lancia delta hf integrale er grom jeg men for å ikke bli skutt, stemmer jeg m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 litt mer Integrale film: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Buddy Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 stemte på quattroen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Tveitagjengen tok vel den første cosworthen som kom til norge. den var vel her i noen timer eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 M3 fikk min stemme, men quattro'n er ikke dum. Om det blir avstemning for 90' tals bil så må vel E36 komme høyt opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Mai 31, 2008 Share Skrevet Mai 31, 2008 Tveitagjengen tok vel den første cosworthen som kom til norge. den var vel her i noen timer eller no? ja de hadde den helt til de parkerte den, da gikk det ikke lange tia før den var borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 e30m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Har stemt m3, men ein bil eg meine så rocka 80 tallet e vw golf1 GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Har stemt m3, men ein bil eg meine så rocka 80 tallet e vw golf1 GTI Jepp, og de ekstra kule kjørte E21 323i som fattern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Jeg stemmer helt klart Saab 900. 900 Aero er drømmebil, på lik linje med e30 m3 og selvsagt Ferrari Testarossa. Siden da de to sistnevnte er alt for dyre til å kunne "rocke 80-tallet" så får Saab min stemme Det er ikke for å være kjip, men det er for å være ærlig. Jeg er dessuten imponert over at Saab faktisk leder en slik undersøkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 Kødder du? Hahahah, styggeste bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 hahah. Skal si meg enig i at aero er grom, men fortsatt ingen m3. Den går vel litt bedre enn m3 i tillegg. m3 > aero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 m3 stemte eg. nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå