Tubi Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Har gått tom for strøm og jeg får ikke åpnet bilen. Er det noen som vet hvordan jeg får åpnet den?
Odd-M Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Manuell-metoden med nøkkel i førerdøra. Videre kan resten av dørene åpnes fra innsiden.
Tubi Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 Akkurat det skjønner jeg også, men det var ingen reaksjon. Men fant løsningen, vri mot klokka med litt makt, så kommer det du lite knekk og man får vridd den du hakk til. Søkte mye på forumet før jeg fant ut det og det ser ikke ut som noen visste det...
The_transporter Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 om du gjør det samme på bagasjen din så skal det nok ordne seg har selv hatt samme problem.. turte ikke å vri hardt nok.. men etter en stund gjorde jeg det i sinne.. å da gikk den opp
Tubi Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 om du gjør det samme på bagasjen din så skal det nok ordne seg har selv hatt samme problem.. turte ikke å vri hardt nok.. men etter en stund gjorde jeg det i sinne.. å da gikk den opp Bagasjeluka kan ikke åpnes med nøkkel....
Maloi Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Lås opp førerdør med nøkkel, åpne panser. Koble til lader evt en annen bil med startkabel på + og - punkt i motorrom, så åpner du med nøkkelen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå