Jump to content

Recommended Posts

Posted

heisann.

har kjøpt en e39 97mod med telefon.

satt inn sim-kortet baki sim-lesern.

sjekket at sikringingene er i orden.

men den vi lfremdeles ikke slå seg på..

noe jeg har oversett/glemt?

Posted

Vil ikkje slå seg på eller vil ikkje lese sim-kortet?

Viss problemet er sim-kortet så må du vere klar over at du må bruke sim-kort-lesaren bak i bagasjerommet, ikkje framme i kupeen :)

Posted

har satt inn simkort baki bilen ja.

den vil rett å slett ikke slå seg på (strømmen)

edit:

nå har jeg nullstilt hele bilen. (dvs koble fra batteriet i ca ti min)

men fremdeles ikke noe suksess.

Posted

Heisann..

henger meg på denne, samma problemet her.

Satte inn nye batterier i trådløs tlf og da ble det liv iden, men den vil ikke lade i holderen. Virker å være i orden ellers ...

Noen som har peiling på hvorfor den ikke tar lading elr no sånt .? - mulig det går an å resette selve telefonen, evt om det er noen interne sikringer noen plass.... ?

bmw 525dat m trådløs telefon

Posted

Min tlf slås på automatisk når jeg starter bilen selv om jeg ikke har sim-kort i.

Posted

Har samme type som deg , det er en Motorola modell.

Min går på automatisk når tenninga går på.

En kan og slå den på når tenning er av.

Sjekket sikringer?

Terje

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...