bmw-eier Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 heisann. har kjøpt en e39 97mod med telefon. satt inn sim-kortet baki sim-lesern. sjekket at sikringingene er i orden. men den vi lfremdeles ikke slå seg på.. noe jeg har oversett/glemt?
Bjørn 320 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Vil ikkje slå seg på eller vil ikkje lese sim-kortet? Viss problemet er sim-kortet så må du vere klar over at du må bruke sim-kort-lesaren bak i bagasjerommet, ikkje framme i kupeen
bmw-eier Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Skrevet Juni 1, 2008 har satt inn simkort baki bilen ja. den vil rett å slett ikke slå seg på (strømmen) edit: nå har jeg nullstilt hele bilen. (dvs koble fra batteriet i ca ti min) men fremdeles ikke noe suksess.
landego1 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Heisann.. henger meg på denne, samma problemet her. Satte inn nye batterier i trådløs tlf og da ble det liv iden, men den vil ikke lade i holderen. Virker å være i orden ellers ... Noen som har peiling på hvorfor den ikke tar lading elr no sånt .? - mulig det går an å resette selve telefonen, evt om det er noen interne sikringer noen plass.... ? bmw 525dat m trådløs telefon
Dan Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 Min tlf slås på automatisk når jeg starter bilen selv om jeg ikke har sim-kort i.
bmw-eier Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 min slår seg ikke på i det hele tatt. har ikke trådløs. det er en ledning som er koblet inn i midtkonsollen.
huldra66 Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 Har samme type som deg , det er en Motorola modell. Min går på automatisk når tenninga går på. En kan og slå den på når tenning er av. Sjekket sikringer? Terje
bmw-eier Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 ja, har det. det er sikring nr 42 og 43 i sikringsboksen. på 5 amp. disse er i sin skjønneste orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå