Leksje Posted June 1, 2008 Posted June 1, 2008 Tar innbytte i: - DVD Spiller til bil. (Pioneer - Alpine) - God mobiltelefon (iPhone - høyere nokia - høyere sony) - Annen bilstereo (Hertz - Audison - Focal osv.) - Asus Eee - kom med forslag! (Alt fra a til å!) OPPDATERT LISTE: -Hertz HX300 Singel 4 ohm - 1800,- hentes/sendes -Hertz HX250D Dobbel 4 ohm - 1500,- hentes/sendes -Rockford Fosgate P450.2 Rate`a 502wRms 1500,- hentes/sendes SOLGT -Rockford Fosgate P450.2 Rate`a 490wRms 1300.- (Uten deksel som dekker ledninger desverre, derfor noe billigere) SOLGT -Rockford Fosgate 2xP2 12" i orginal RF kasse. Ene element "punktert" men spiller som bare fy uansett. MÅ HENTES! 1500,- (NYPRIS: 3500,-) SOLGT Har også en 4-kanler av MASSIV kvalitet som ikke selges billig. Denne TRENGS ikke på selges men er noen interresert så kan vi sikkert komme til en enighet. Pris: pr PM eller Mail: bmwm20@gmail.com Mvh. Aleksander
Leksje Posted June 3, 2008 Author Posted June 3, 2008 PRISER KAN DISKUTERES OG ER OGSÅ INTERRESERT I BYTTE: -BilstereoBatteri -Forsterkere (SQ Relaterte 2-4 Kanalere og Monoblokker) -Og om du har en OK Mobiltelefon til bytte
Leksje Posted June 4, 2008 Author Posted June 4, 2008 Oppdatering i første post BARE SLENG VED BYTTEFORSLAG OM DERE ØNSKER
Leksje Posted June 4, 2008 Author Posted June 4, 2008 Kan evt. komme med pakkepris om noen er interresert! Pakke 1: Rockford Forsterker Rockford Sub Pioneer Spiller Pioneer sett Pris: 3800,- og må hentes!
cubetito Posted June 10, 2008 Posted June 10, 2008 Rockford Punch 450.2 rata 490wRms 1500,- bilde av forsterker?
Leksje Posted September 4, 2008 Author Posted September 4, 2008 Bilde av NOE AV UTSTYRET: Dynabelforsterker er solgt og samme er Pioneeren også. P3 10" er også solgt! Bakerst til høyre er RF forsterker(ne) som jeg ska selge! PAKKER ET enormt punch til å være så små! Drar HX300 eller P2 12" kassa UTEN problem!
Leksje Posted September 5, 2008 Author Posted September 5, 2008 BUMP! Er også interresert i ALT av innbytte!
Leksje Posted September 8, 2008 Author Posted September 8, 2008 BUMP! Er det noen som har noe kult liggende og trenger bilstereo så er det bare å si ifra!
Leksje Posted September 12, 2008 Author Posted September 12, 2008 Bump! Kom igjenn da folkens, masse bra utstyr til en svinebillig penge
Sir Hofstad Posted September 12, 2008 Posted September 12, 2008 Selv om han kjører Passelat vil jeg anbefale selger Ikke noe tull med denne karen og gode priser.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now