Gå til innhold

Instrument Panel E34


Brasan
 Share

Anbefalte innlegg

Har en '93 520 ia e34 uten lys i instrument panelet. Vært en tur hos BMW og kjøpt meg pærer, men greia er at jeg ikke får av rattet. Har airbag så veit at jeg må koble fra minus polen på batteriet i 30min for at den ikke skal løse seg ut, men hvordan skruer er det rattet er festa med? Kommer ikke til så har ikke fått sett ordentlig etter, prøvde å bruke et speil, og det så ut som om det var flattrekker som var tingen, men ikke sikker. så også ut som om at huene på skruene var litt slitte. er det bare å stikke til bmw å si at jeg må ha nye skruer også bare borre opp de som sitter der nå, eller er det noen som veit om det er flattrekker jeg må bruke? Jeg har sett over alle sikringene, og bytta den ene som hadde smelta ( :shock: ), som forlvrig var "Heiz" og satt i en som mangla, lurer på om det ikke var nr 22. forøvrig ikke merka noen forskjell. så med mindre det er et relè som er gåent så veit ikke jeg. blinklys indikatoren, langt lys indikatoren, håndbrekk og ihvertfall belte lampene virker. men synes det er litt rart at alle pærene skulle gå på en gang? Noen som har opplevd noe lignende og har noen tips til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for link. Var bare dumt å sette i flere lyspærer i motometeret gitt. nå lyser air bag lampa, og det hadde sikkert lyst flere steder hvis jeg hadde nok pærer å sette i....... Så nå ser det ut til å bli BMW neste gitt... Får rane en bank eller noe, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg betalte 184kr hos BMW for de tre hoved pærene, 3 av de med svart sokkel og 2 av de med beige sokkel og den ene lille pæra som skal bak i temp regulatoren sånn at jeg får lys i de tre vriderne der.... Men har en stygg anelse om at det kommer til å lyse opp som et juletre i varsel lampene når de får pærer. Så trur nesten jeg skal sette bilen på et BMW verksted å la dem feilsøke for meg ihvertfall. og det var forresten et helvete å motometeret inn igjen, endte opp med at det litt av plast dekselet foran sprakk og spratt av, men gjør egentlig ikke noe. men jeg hadde dratt rattet så langt ut jeg klarte, og hadde null sjans til å dra motometeret igjennom rattet, måtte dra det ut på sida, hehe dra litt, svinge litt på rattet og dra litt til. gikk veldig greit å få det ut, men inn var verre igjen, men det at det er lettere å få ting fra hverandre enn sammen igjen er jo ikke akkurat noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...