Gå til innhold

Svart skinninteriør til E34


Mikky
 Share

Anbefalte innlegg

Har ett svart skinn int som jeg skal selge. Er ikke noen hull eller sprekker som jeg har sett,når jeg vasket over det for og se. Er jo da seter og dørtrekk i svart skinn. Kom med bud,men skam bud vi jeg ha meg frabett. Sitter i deleblen som jeg tok motoren av,så det haster litt og bli kvitt delebilen.

Har ikke helt klart og sette meg inn i det her enda,men har bilder som eventuelt kan sendes på mail om jeg ikke finner ut av det her inne først da :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først åpner "svar på innlegg", så kommer du til vinduet der du skriver meldingene dine.

under den ruten du normalt skriver innleggene i, står det 3-4 linjer med "bla gjennom"

da er det bare å trykke på "bla gjennom" , så finner du bilde du vil ha, merker det, og trykker "åpne"

så trykker du på "start uploading !" venter til bildet har lastet opp, så merker du den ØVERSTE "linken" så den blir blå (starter med (IMG)) og trykker venstre museknapp, så "copy"

derretter limer du inn den "linken" i innlegget ditt...

da får du bilde av det du legger ut, direkte i tråden din

bruker du den "linken" under som står som nr 2, så legger du ut en "tråd" til bildet...

håper at dette hjalp :?

lykke til med salget, mange som leter etter skinn til e-34, så om du har bilder på linken din så går det sikkert unna her etterhvert :D så fikk du en gratis bump også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk wehee. Prøvde her nå,men får bare Error meld,så er vel for store da kansje? Uansett,så skal de som vil få bilder av det på ene eller andre måten :) Har ikke helt fått med meg det med bump,men tusen takk hvertfall.. Må prøve og sette meg litt mere inn i det som er her. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dårlig til og gjette ser jeg he he. Selger ikke under 5000,da bruker jeg det heller i min egen bil,men trenger egentlig pengene. Derfor jeg prøver og selge det før jeg bruker det sjøl :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er så dårlig pris egentlig. Ene nabo'n min kjøpte nesten likt sett til sin bil i fjor sommer,men han betalte det dobbelte. Men men. Får gi det en uke til og hvis ikke bruker jeg det sjøl. Hadde blitt rått i bilen min også hehe :lol:8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...