klodrik123 Skrevet Juni 1, 2008 Skrevet Juni 1, 2008 begynner å bli litt som ligger i veien nå så selger: det som står på lista har jeg.. resten er sikkert solgt innerskjermer foran abs pumpe m,div rør org,ratt ruta pass siden cab svart panser fra cab med 2 små oppover bunker svart el cab fra e36 så godt som strøkent har også luka over caben og el motorer til cab og luke.. bakluka må lakkes begge bakruter fra cab m,elmotor 1 stikk aksling fra 325 m/spline(den biten som stikker inn i klokka) varme app (uten ac) kan sendes bud+frakt
klodrik123 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 fått bud på 1500 for toppen komplett med kamm og løftere og greier.. MGR :bud..
klodrik123 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Skrevet Juni 2, 2008 hehe trodde jeg svarte på toppen jeg.. rundt 1500ca for fjærbena.. har bud på 500 for wiskosekobling.. ny fra gs, ikke brukt..
klodrik123 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Skrevet Juni 3, 2008 bud på 1600 for topp denne er ideel for turbobygging, 885 topp det er den som gir lavest kompresjon (størst forbrenningskammer) den med best "flow"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå