Gå til innhold

Smal og bred grill. hva er forskjellen i målene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, temaet sier vel alt? Hva er forskjellen på en smal og bred grill? og hvis noen veit hva som er standard på '93 E34 (520, men antar det egentlig har lite å si?) så er det bare å si ifra :)

Skrevet

Forskjellen er bredere grill/nyrer og tilsvarende bred design på panseret. Begge modeller fungerer om

hverandre.

En 93' 520i har smal grill. 520i fikk bred grill og panser som standard i 95 og 96. 530i og 540i har alle bred front. Det er derfor den ofte kalles V8-fronten.

Så vidt jeg vet har bred eller smal front aldri vært et valg man kunne gjøre.

Skrevet

Så du fikk dratt deg inn her Henrik 8)

Som ingard sier; bredfronten aka v8 front/facelift ble standard på alle biler (foruten m5?) levert 95->. Utenom dette var det kun bilene med v8 som ble levert med denne fronten. (Ergo kallenavnet v8 front).

edit: egentlig trengte jeg ikke skrive noe mer, da ingard egentlig fikk med seg alt jeg og vet 8)

Har du tenkt deg bredfront henrik, så sjekk autopower.se - PowerBörsen - Delar Säljes, da dette er noe "mange" bygger om for tiden, og ikke er så altfor mange som er til salgs i norge.

Skrevet

Hadde egentlig bare tenkt til å bytte ut den chroma grillen med en svart. hehe ikke verre enn det. men takk for hjelpa :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...