leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 måtte du sjera vekk front panele for å få plass t ic eller ? ja, den å helst alt andra så hong dr bak o. Sjerte vekk heila platå utenom listå så går unna grillen
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 Litt bilder. ein kompiss kom bort på verkset me asconaen sin får å gjøre litt. Bruks bilene våre
TOREBMW Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 stilig prosjekt..fint at det er flere som bygger bmw i nærområdet..kansje jeg kan komme og kikke litt en dag?
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 stilig prosjekt..fint at det er flere som bygger bmw i nærområdet..kansje jeg kan komme og kikke litt en dag? jaja, bare å komme å kjikke. Holder helst på fra 6 og utover kvellenga for tiden pga skole. Har sånn halveis gidd opp turbo prosjekt greiene nå, hehe. Starta den så hadde jeg undertrykk i innsuget viste det på turbo trykk måleren. hva er galt? nor jeg gir gass sa kveles den, turbotrykket går ikke opp heller. hva skjer?
TOREBMW Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 undertrykk skal det jo være når du står på tomgang.høes rart ut..men kan jo ta turen bort og kikke på det! så kan jeg lufte e30 min i samme slengen
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 undertrykk skal det jo være når du står på tomgang.høes rart ut..men kan jo ta turen bort og kikke på det! så kan jeg lufte e30 min i samme slengen ja ta turen en dag, sikla på den e30 m3en din hvert eneste superstreet treff og bmw treff. Men skal fiksa noe oljelekasjer først så kan du ta turen bort
Gjest Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 hehe.. Det skal da selvsakt være vacum i insuge når spjellet er stengt uansett om du har turbo eller ei. Å for å få turbo trykk må du ut å kjøre.Får ikke nokk eksos trykk til å snurre igang turboen skikelig bare ved gassing vist turboen er av litt størelse. Kjører du med org sprut? Hvor har du evt plasert lmm? Vist du har den fremfor turboen må du slakke på fjøra som er inni lokket på den pga den er mye lengere fra spjeldet nå enn før.
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 hehe.. Det skal da selvsakt være vacum i insuge når spjellet er stengt uansett om du har turbo eller ei. Å for å få turbo trykk må du ut å kjøre.Får ikke nokk eksos trykk til å snurre igang turboen skikelig bare ved gassing vist turboen er av litt størelse. Kjører du med org sprut? Hvor har du evt plasert lmm? Vist du har den fremfor turboen må du slakke på fjøra som er inni lokket på den pga den er mye lengere fra spjeldet nå enn før. jaok. LMMen står foran turboen, skal prøve å stile på dn ja. org sprut. men kan det ha noe med at jeg har stilt turbotrykket helt ned at jeg må stile det litt opp for at den skal få trykk nor jeg gir gass? Den vil jo egentlig suge på samme måte som om det bare skulle stå et filter på innsuget (den suger jo fordeom lufta ligger i rørene å icen osv. menmen, skal fikse olje lekasjer først. MEN! oljefilteret står i veien for grenerøret, går det an på noen måte å snu det eller noe?
RoaldJ Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 du får sikket plass til grenrør om du tar vekk oljekjøleren då stikke filteret rett utover fra blokka, istedenfor bakover..
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 du får sikket plass til grenrør om du tar vekk oljekjøleren då stikke filteret rett utover fra blokka, istedenfor bakover.. ska eg bara skru oljefiltere rett inn i blokkå? alså ta vekk dn "adapter" tingen for oljekjølaren, link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2V2Q1Z1S1Y men trur d blir mindre plass om oljefiltere står rett ut. tenkte mar på å snu dn "adapteren" litt eg sånn at olje filtere henge ner feks.
Fliid Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 skjær vekk to toapper i lokket og juster så mye du hæler.
leif harald Skrevet August 16, 2008 Forfatter Skrevet August 16, 2008 skjær vekk to toapper i lokket og juster så mye du hæler. Hva mente du med det, hadde vert fint om du skrev bokmål
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 16, 2008 Skrevet August 16, 2008 Er to tapper på "adapteren" som blir skrudd fasst i blokka. Kapp av disse å du kan justere det 360grader.
leif harald Skrevet August 17, 2008 Forfatter Skrevet August 17, 2008 Er to tapper på "adapteren" som blir skrudd fasst i blokka. Kapp av disse å du kan justere det 360grader. jaok, får prøva d då
integrale8v / ELS Tuning Skrevet August 17, 2008 Skrevet August 17, 2008 Er det i Skudnes du skrur eller? Sku tatt ein tur å kikka litt eg o.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå