Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

stilig prosjekt..fint at det er flere som bygger bmw i nærområdet..kansje jeg kan komme og kikke litt en dag?

jaja, bare å komme å kjikke. Holder helst på fra 6 og utover kvellenga for tiden pga skole.

Har sånn halveis gidd opp turbo prosjekt greiene nå, hehe. Starta den så hadde jeg undertrykk i innsuget viste det på turbo trykk måleren. hva er galt? nor jeg gir gass sa kveles den, turbotrykket går ikke opp heller. hva skjer? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undertrykk skal det jo være når du står på tomgang.høes rart ut..men kan jo ta turen bort og kikke på det! så kan jeg lufte e30 min i samme slengen

ja ta turen en dag, sikla på den e30 m3en din hvert eneste superstreet treff og bmw treff. Men skal fiksa noe oljelekasjer først så kan du ta turen bort :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Det skal da selvsakt være vacum i insuge når spjellet er stengt uansett om du har turbo eller ei. Å for å få turbo trykk må du ut å kjøre.Får ikke nokk eksos trykk til å snurre igang turboen skikelig bare ved gassing vist turboen er av litt størelse. Kjører du med org sprut? Hvor har du evt plasert lmm? Vist du har den fremfor turboen må du slakke på fjøra som er inni lokket på den pga den er mye lengere fra spjeldet nå enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. Det skal da selvsakt være vacum i insuge når spjellet er stengt uansett om du har turbo eller ei. Å for å få turbo trykk må du ut å kjøre.Får ikke nokk eksos trykk til å snurre igang turboen skikelig bare ved gassing vist turboen er av litt størelse. Kjører du med org sprut? Hvor har du evt plasert lmm? Vist du har den fremfor turboen må du slakke på fjøra som er inni lokket på den pga den er mye lengere fra spjeldet nå enn før.

jaok. LMMen står foran turboen, skal prøve å stile på dn ja. org sprut.

men kan det ha noe med at jeg har stilt turbotrykket helt ned at jeg må stile det litt opp for at den skal få trykk nor jeg gir gass? Den vil jo egentlig suge på samme måte som om det bare skulle stå et filter på innsuget (den suger jo fordeom lufta ligger i rørene å icen osv. menmen, skal fikse olje lekasjer først.

MEN! oljefilteret står i veien for grenerøret, går det an på noen måte å snu det eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får sikket plass til grenrør om du tar vekk oljekjøleren :) då stikke filteret rett utover fra blokka, istedenfor bakover..

ska eg bara skru oljefiltere rett inn i blokkå? alså ta vekk dn "adapter" tingen for oljekjølaren, link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2V2Q1Z1S1Y

men trur d blir mindre plass om oljefiltere står rett ut. tenkte mar på å snu dn "adapteren" litt eg sånn at olje filtere henge ner feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...