leif harald Skrevet September 14, 2008 Forfatter Skrevet September 14, 2008 JÆVLIG TØFT!! Hehe, selg de til meg:) Bytte i keskin?(A) Hehe nei, ikke fåreløbig hvertfall. Vil få bilen opp og gå først før jeg bestemmer meg for hvilke felger jeg skal ha.
leif harald Skrevet September 15, 2008 Forfatter Skrevet September 15, 2008 Da har jeg gjort litt drittarbeid i dag, gleder meg til og bli ferdig med rusthullene i motorrommet Planen for morgendagen er og sandblåse deler av motorrommet og sveise de siste hulla. Lyktene ble litt bedre nå!
heltn Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Ser bra ut detta ja Legg ut bilder av instrumentene når du får di. Er nyskjerig
leif harald Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 Ser bra ut detta ja Legg ut bilder av instrumentene når du får di. Er nyskjerig Skal slenge ut bilder så fort jeg har fått de I dag har jeg planer om å ta resten av rustsveisinga, ooom jeg gidder. Prøve å få sannblåse litt også i dag
leif harald Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 BLÆÆÆ frontfangeren går ikke på med intercooleren bak! Laget fester til fronten i dag og tilpassa den slik den skal stå, meen så tok jeg den av å laget fester til intercooleren men da gikk ikke fronten på!! Orker ikke å begynne å sjære i fronten, så tror jeg kjøper ny intercooler heller. Få få tilbakeminibank korte mitt også nå så jeg kan bestille litt hos koed.no
leif harald Skrevet September 17, 2008 Forfatter Skrevet September 17, 2008 ¨Vi vil ha bilder Jeg glemte kamera hjemme i går, men skal ta litt bilder av det som blir gjort i dag
leif harald Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Bestilt litt deler i dag Bestilt litt deler til motoren får å få den opp å gå (pakningsett til bunnpanna, oljefilter til m3 å 325, håper å få brukt m3 sitt siden det er litt mindre, bremserør sett til hele bilen og div til forstillingen) Har snakka med han som skal lime og sparkle bakskjermene mine, han ska bestille karosorilim nå, så rekner med at skjermene blir satt fast iløpe av de 2 neste ukene
heltn Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Instrumentene kommet? Vil se dem, hvor skal du plasere dem? Trenger du midtkonsoll panel? kan lage jeg om du ønsker det
leif harald Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Instrumentene kommet? Vil se dem, hvor skal du plasere dem?Trenger du midtkonsoll panel? kan lage jeg om du ønsker det Nei de er ikke kommet, bs er jo ikke akuratt de raskeste.. de ble sent i går. Skal ha instrumentene der det var "vifter" (der lufta kom blåsende ut oppborbi cd spiller osv.)
heltn Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Skjønner skjønner:) Gleder meg til update
leif harald Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 slenger litt bilder av litt småting jeg fikk i dag voltmeter vanntemp oljetemp
heltn Skrevet September 23, 2008 Skrevet September 23, 2008 akkurat likt stuff som jeg fikk, herlig:)
leif harald Skrevet September 23, 2008 Forfatter Skrevet September 23, 2008 I dag har jg laget et "system" på hvor ale leningene til målerene/istrumentne skal osv. Å engelig fått en måte å montre oljetemp og oljetrykk målerene på Så har eg laget klar ledningene som skal fra instrumentene og ned til olje trykk å olje temp. Skjer ikke s mye for tiden for jeg venter på deler <_< mini skilt løsningen div ledninger tegning over slepekrok frame og bak som jeg kal lage på skolen Skakkesjev så må lage ny "ramme"
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Tegna fort å gale et bilde av slepekroken bak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå