Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

BLÆÆÆ frontfangeren går ikke på med intercooleren bak!

Laget fester til fronten i dag og tilpassa den slik den skal stå, meen så tok jeg den av å laget fester til intercooleren men da gikk ikke fronten på!! Orker ikke å begynne å sjære i fronten, så tror jeg kjøper ny intercooler heller.

Få få tilbakeminibank korte mitt også nå så jeg kan bestille litt hos koed.no :D:applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilt litt deler i dag :) Bestilt litt deler til motoren får å få den opp å gå (pakningsett til bunnpanna, oljefilter til m3 å 325, håper å få brukt m3 sitt siden det er litt mindre, bremserør sett til hele bilen og div til forstillingen)

Har snakka med han som skal lime og sparkle bakskjermene mine, han ska bestille karosorilim nå, så rekner med at skjermene blir satt fast iløpe av de 2 neste ukene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Instrumentene kommet? Vil se dem, hvor skal du plasere dem?

Trenger du midtkonsoll panel? kan lage jeg om du ønsker det :D

Nei de er ikke kommet, bs er jo ikke akuratt de raskeste.. de ble sent i går.

Skal ha instrumentene der det var "vifter" (der lufta kom blåsende ut oppborbi cd spiller osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jg laget et "system" på hvor ale leningene til målerene/istrumentne skal osv. Å engelig fått en måte å montre oljetemp og oljetrykk målerene på :)

Så har eg laget klar ledningene som skal fra instrumentene og ned til olje trykk å olje temp. Skjer ikke s mye for tiden for jeg venter på deler <_< :)

mini skilt

IMG_1901.jpg

løsningen

IMG_1902.jpg

div ledninger

IMG_1903.jpg

IMG_1904.jpg

tegning over slepekrok frame og bak som jeg kal lage på skolen

IMG_1906.jpg

Skakkesjev så må lage ny "ramme"

IMG_1905.jpg

:P

IMG_1910.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...