Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikkje prøvd meg på dette krysse som olje temp, oljetrykke skal være. hvor festa du det osv?

Prøvde og se det på tegningen din, men fant ikkje noe bra konklusjon :oops:

Skrevet
Har ikkje prøvd meg på dette krysse som olje temp, oljetrykke skal være. hvor festa du det osv?

Prøvde og se det på tegningen din, men fant ikkje noe bra konklusjon :oops:

se påbilde jeg la ut, der er krysset. olja går rett igjennom krysset opp til burboen med temp på ene siden og oljetrykk måler på andre siden.

Skrevet

Det jeg skal er og kobble alle av di røde ilag, legge en ledning til nermeste ledning som går på tenningen, og di svarte ilag til nermeste jordkabel :wink:

Skrevet
på tegningen din ser det ut som om du har tenkt å seriekoble alle målerne.. det ville ikke jeg gjort :) du må koble 12V tilførsel til hver og en, og jorde alle.

hadde planer om å seriekoble ja. men får c, tenkte det var lettere en å koble all + til en.

Skrevet
Det jeg skal er og kobble alle av di røde ilag, legge en ledning til nermeste ledning som går på tenningen, og di svarte ilag til nermeste jordkabel :wink:

Ikke domt det, men får c hva jeg gjør, blir ikke gjort noe før motoren er i uanz.

Skrevet

hallo du mister... vist du skal seriekoble alle så vill du ende opp med spenningsfall og få dårlig lys i målerene...

så tror du skal koble + inn på hver og en jeg, og jorde alle....

hehe

Skrevet
hallo du mister... vist du skal seriekoble alle så vill du ende opp med spenningsfall og få dårlig lys i målerene...

så tror du skal koble + inn på hver og en jeg, og jorde alle....

hehe

Ok, greit eg dreit mg ut hehe :lol:

Skrevet
Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12?

sant det du, hadde om d på skolen i fjor :D

Oki :) Eg hadde dette på skolen i 1996-97 :D

Skrevet
Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12?

sant det du, hadde om d på skolen i fjor :D

Oki :) Eg hadde dette på skolen i 1996-97 :D

hehe, jaaok eg tok feil :lol:

Men har du planer om å bestilla front fra sverige?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...