heltn Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Har ikkje prøvd meg på dette krysse som olje temp, oljetrykke skal være. hvor festa du det osv? Prøvde og se det på tegningen din, men fant ikkje noe bra konklusjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Slepekroken forran. Grunnn til at jeg laer nye er at jeg måtte kappe de gamle får å få på de nye fangerene. framme blir de 2 delt, så jeg kan sette den på nor jeg vil eller MÅ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Har ikkje prøvd meg på dette krysse som olje temp, oljetrykke skal være. hvor festa du det osv? Prøvde og se det på tegningen din, men fant ikkje noe bra konklusjon se påbilde jeg la ut, der er krysset. olja går rett igjennom krysset opp til burboen med temp på ene siden og oljetrykk måler på andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 på tegningen din ser det ut som om du har tenkt å seriekoble alle målerne.. det ville ikke jeg gjort du må koble 12V tilførsel til hver og en, og jorde alle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Det jeg skal er og kobble alle av di røde ilag, legge en ledning til nermeste ledning som går på tenningen, og di svarte ilag til nermeste jordkabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 på tegningen din ser det ut som om du har tenkt å seriekoble alle målerne.. det ville ikke jeg gjort du må koble 12V tilførsel til hver og en, og jorde alle. hadde planer om å seriekoble ja. men får c, tenkte det var lettere en å koble all + til en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Det jeg skal er og kobble alle av di røde ilag, legge en ledning til nermeste ledning som går på tenningen, og di svarte ilag til nermeste jordkabel Ikke domt det, men får c hva jeg gjør, blir ikke gjort noe før motoren er i uanz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 hallo du mister... vist du skal seriekoble alle så vill du ende opp med spenningsfall og få dårlig lys i målerene... så tror du skal koble + inn på hver og en jeg, og jorde alle.... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12? sant det du, hadde om d på skolen i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 hallo du mister... vist du skal seriekoble alle så vill du ende opp med spenningsfall og få dårlig lys i målerene...så tror du skal koble + inn på hver og en jeg, og jorde alle.... hehe Ok, greit eg dreit mg ut hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12? sant det du, hadde om d på skolen i fjor Oki Eg hadde dette på skolen i 1996-97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Ok, men du vet at hvis du seriekobler feks 6 like pærer i en 12V krets får du vare 2V på hver, og ikke 12? sant det du, hadde om d på skolen i fjor Oki Eg hadde dette på skolen i 1996-97 hehe, jaaok eg tok feil Men har du planer om å bestilla front fra sverige? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Har ikke tenkt noe videre på det blir bare prioritert å få karosseriet lakkert og satt på understell akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Har ikke tenkt noe videre på det blir bare prioritert å få karosseriet lakkert og satt på understell akkurat nå. okda, men då så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå