leif harald Skrevet Desember 12, 2008 Forfatter Skrevet Desember 12, 2008 Ser ut som m50b25 med girkasse, radiator, elnett, hjerne osv er i boks også Kjøpte disse? Finner ikke de på koed sin side... Ehm, blinklysa? kjøpte de hoss gsbildeler.
leif harald Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Skrevet Desember 15, 2008 Da har jeg bestilt ltt fra koed for 4 gang på 2 uker Litt deler som må til for å få m50 i e30en å div 1 stk gasswire 2 stk motorfester 2 stk gummimtorfester 1 stk skive som skal ligge mellom motorfeste og gummien 3 stk deksler for å få en finere finish i motorrommet 2 stk fester til bakfangeren
M3 Yngve Skrevet Desember 17, 2008 Skrevet Desember 17, 2008 Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret.
leif harald Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret. ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort.
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret. ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort. Har E36 motor fester og E36 320 motor gummi på eksos siden, og 525 E34 med ca 1 cm spacer, på sude siden. Så måtte jeg kappe en liten bit av innsuget + Golf 1 brems kr. Da har jeg ca 1-2 cm klaring til traversen og bunnpanna. Har modda litt på traversen og innfestingga til bære armen, for å få 3.2 M3 grenrøret, til å passe. Hadde nok vært lurest å sveisa det litt om. Sett også,(om du skal ha E36 servo tannstang ) tann stanga, i de bakerste hulla på traversen. Da blir det plass til de servo røra og bunn panna. Lykke til.
leif harald Skrevet Desember 18, 2008 Forfatter Skrevet Desember 18, 2008 Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret. ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort. Har E36 motor fester og E36 320 motor gummi på eksos siden, og 525 E34 med ca 1 cm spacer, på sude siden. Så måtte jeg kappe en liten bit av innsuget + Golf 1 brems kr. Da har jeg ca 1-2 cm klaring til traversen og bunnpanna. Har modda litt på traversen og innfestingga til bære armen, for å få 3.2 M3 grenrøret, til å passe. Hadde nok vært lurest å sveisa det litt om. Sett også,(om du skal ha E36 servo tannstang ) tann stanga, i de bakerste hulla på traversen. Da blir det plass til de servo røra og bunn panna. Lykke til. Ok, hva som må moddes på bkf til golf da? og hvor kan jeg få taki det Hadde planer om og ha e30 servo om det går
M3 Yngve Skrevet Desember 18, 2008 Skrevet Desember 18, 2008 Må korte den akslen inn i bilen, kappe og gjenge. Eller bare kappe å sveise. Så må du legge på noen skiver inni på forsiden. Ikke noe problem
MariusG Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 Går fint det Leif Harald Skal hjelpe deg eg visst ikkje Må fjerne turbo no då, lenge t da blir turbo no.
leif harald Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 Går fint det Leif Harald Skal hjelpe deg eg visst ikkje Må fjerne turbo no då, lenge t da blir turbo no. Stemme d, men ja kom å fiks d bkf drite for meg du
JAL_535i Skrevet Desember 19, 2008 Skrevet Desember 19, 2008 er ikke røra som går fram festa i hovedbøylen?
leif harald Skrevet Desember 19, 2008 Forfatter Skrevet Desember 19, 2008 er ikke røra som går fram festa i hovedbøylen? Den er ikke festa på bildene nei, men den skal festes med 2 bolter.
leif harald Skrevet Desember 23, 2008 Forfatter Skrevet Desember 23, 2008 Skjer lite om dagen, bestiller på deler, venter på den nye motoren kjøpte meg exentriske delrin foringer som skulle vistnokk være ganske bra. Fuel cell er også bestilt Kjøpte meg nye baklykter i går også, eeeelsk Fuel cellen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå