Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg bestilt ltt fra koed for 4 gang på 2 uker :?:)

Litt deler som må til for å få m50 i e30en å div :D

1 stk gasswire

2 stk motorfester

2 stk gummimtorfester

1 stk skive som skal ligge mellom motorfeste og gummien

3 stk deksler for å få en finere finish i motorrommet

2 stk fester til bakfangeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret.

ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret.

ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort.

Har E36 motor fester og E36 320 motor gummi på eksos siden, og 525 E34 med ca 1 cm spacer, på sude siden. Så måtte jeg kappe en liten bit av innsuget + Golf 1 brems kr. Da har jeg ca 1-2 cm klaring til traversen og bunnpanna. Har modda litt på traversen og innfestingga til bære armen, for å få 3.2 M3 grenrøret, til å passe. Hadde nok vært lurest å sveisa det litt om. Sett også,(om du skal ha E36 servo tannstang ) tann stanga, i de bakerste hulla på traversen. Da blir det plass til de servo røra og bunn panna. Lykke til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare skaffe deg Golf 1 bremsekraft forsterker med en gang, om du ikke skal ha annet innsug og motoren lavt. Har nettopp montert en M50B25 i E30. Passer ikke "rett i" som mange mener. Men ikke så mye stress om du bruker Golf bremse kraft forsterker. Merka ikke noe forskjell på bremsen. Må "modde" den også litt. Så har jeg motoren så lavt jeg kan, uten å bygge om grenrøret.

ok, hvilke motorfester har du da? Jeg fåt sette motoren oppi å se hvormye av innsuget så evt må slipes bort.

Har E36 motor fester og E36 320 motor gummi på eksos siden, og 525 E34 med ca 1 cm spacer, på sude siden. Så måtte jeg kappe en liten bit av innsuget + Golf 1 brems kr. Da har jeg ca 1-2 cm klaring til traversen og bunnpanna. Har modda litt på traversen og innfestingga til bære armen, for å få 3.2 M3 grenrøret, til å passe. Hadde nok vært lurest å sveisa det litt om. Sett også,(om du skal ha E36 servo tannstang ) tann stanga, i de bakerste hulla på traversen. Da blir det plass til de servo røra og bunn panna. Lykke til. :D

Ok, hva som må moddes på bkf til golf da? og hvor kan jeg få taki det :shock:

Hadde planer om og ha e30 servo om det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...