leif harald Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 jaok, men det blir nokk ikke bremser og skikkelig senkesett før til neste vinter vil jeg tro, har nokk utgifter med bilen nå siden jeg er 18 år å går på skole Men til neste år må jeg ha noen heftige bremser og senkesett. Coilivers og noe store skiver med noen store calippere Får se om jeg bare kjøper nye standar bremseskiver foran og noen e30m3 ellerno bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Gjort litt i dag også, glemte å ta me kamera menmen Har montert forstillingen igjenn så jeg kunne ta bilen ut og sandbåse og slipe. Så jeg har slipt den andre inderskjermen framme og grunnet med rustkiller. Så har jeg sandblåst halle motorrommet og lakka det. så nå må jeg bare sandblåse å sveise litt så er motor rommet klart for å få motoren på plass igjenn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Gjort litt i dag også, glemte å ta me kamera menmenHar montert forstillingen igjenn så jeg kunne ta bilen ut og sandbåse og slipe. Så jeg har slipt den andre inderskjermen framme og grunnet med rustkiller. Så har jeg sandblåst halle motorrommet og lakka det. så nå må jeg bare sandblåse å sveise litt så er motor rommet klart for å få motoren på plass igjenn følger med .. får kompanser med og ta mange neste gang du e i garagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Gjort litt i dag også, glemte å ta me kamera menmenHar montert forstillingen igjenn så jeg kunne ta bilen ut og sandbåse og slipe. Så jeg har slipt den andre inderskjermen framme og grunnet med rustkiller. Så har jeg sandblåst halle motorrommet og lakka det. så nå må jeg bare sandblåse å sveise litt så er motor rommet klart for å få motoren på plass igjenn følger med .. får kompanser med og ta mange neste gang du e i garagen! Gått noen følger med Ja jeg skal ta masse bilder i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Liten update. Sjedd litt de siste dagene, som nevnt tiligere har jeg grunnet begge innerskjermene forran og begynt og sveise litt rust. Er ikke helt ferdig med det enda. Så har jeg funnet en løsning på å feste frontfangeren forhåpenentlig vis. Så har jeg borret og gjenget opp bånnpanna til oljereturen fra turboen på skolen i dag, samt bårt opp hullene i grenerøret litt større. Sandblåst, grunnet og lakket litt også. Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Har bestilt sorte og gule lykte soting fra en her på forumet så det blir blir gøy å få litt småting på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 har du kjøpt eller lagd denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 mener da holder til eksra intrument-ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Jeg annbefaler sveise over hver eneste sveis på det grenrøret du har. Hvert eneste grenrør av den typen jeg har sett har sprukket i sveisene. borsett fra det funker di prima. Bare ett tips=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Jeg annbefaler sveise over hver eneste sveis på det grenrøret du har. Hvert eneste grenrør av den typen jeg har sett har sprukket i sveisene. borsett fra det funker di prima. Bare ett tips=) Takk for det du, kan tenke meg at det kan skje, er det ikke noe kina greier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 mener da holder til eksra intrument-ting ehm, har fått med sånne til alle instrumentene jeg har kjøpt hos www.maxamtuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Nice prosjekt, dette tror jeg blir bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Nice prosjekt, dette tror jeg blir bra.. takktakk for motivasjon Jeg også håper det blir bra, men pengene stopper det litt nå. Må få meg en jobb så jeg får itt innteketer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Bakstillingen/traversen. Satt og skrev ned div deler jeg trenger, får å få oversikten hva jeg må bestille. K-Sportracing topplager bak E-30/36/46 Pris 690,00 kr Powerflex bærearm bak E-30 Pris 355,31 kr x 4= 1420kr Powerflex Tra.foring E-30 Pris 612,50 kr x 2=1225kr Hjulnav m3 pris 1,450.80 x 2=2902kr Hjullager m3 pris 602.55 x 2= 1206kr Bremse slanger helt fram pris 270 kr slanger fra calipper til kobberrør pris 99 x 2= 180 Stabilisatorsett, H&R (framme og bak) pris 3800kr Forsterkning til bak-stabilisatoropheng pris 600 x 2=1200kr Zimmermann Sport slisset og borret skivebremser pris 600 x 2= 1200 + calippere med bremseklosser og bremseskjold Det som skal være klart til sommeren bak kommer på 14 145kr ++ Framstillingen: e36 m3 3.2 l bærearmer 1500 x 2= 3000 Zimmermann Sport slisset og borret skivebremser pris 885 x 2= 1770 bremseslanger 90 x 2=180 calippere camber justerings plater bremseskjold++ 7000-10 000 forran også da. Kommer kansje nå til sommeren(2009) men mest sansynlig til sommeren 2010. K-Sportracing coilover kit E-30 51mm, Racing oppsett på dempere Pris 8.990,00 kr stoore bremser bak og framme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 stilig:D Fikk mine instrument igår, stilige:) Bare boost du kjøpte? Har lakkert di delene du lakkerer jeg, hehe. lik tanke vi to Bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå