leif harald Skrevet September 27, 2008 Forfatter Share Skrevet September 27, 2008 Jaja, var i posten å henta litt deler som kom fra koed. Bunnpakning sett, m3 og m20 oljefilter så da skal motoren gjøres klart til og settes i bilen. Så fikk jeg fult bremserør sett så skal settes på pass å styrestag forran på begge sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 gleder meg allerede til update Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Var bortom bilen å gjor littegrann. Harendelig fått justert dekkene forran så de står likt, så det går an å skue bilen ut å inn i garasjen. Det som må gjøres nå er å sandblåse og lakke resten av motorrommet og få på plass bremserør, motor og div andre ting i motorrommet! Litt bilder fra dagens "store"økt. Er ikke helt i form etter i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 TØFT! Klør i fingrene mine nå altså.. Skal hente bilen min på torsdag ferdig sveisa bakskjermer og c stolpe! Du skal ikke ha det på din eller? C stolpe altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 TØFT!Klør i fingrene mine nå altså.. Skal hente bilen min på torsdag ferdig sveisa bakskjermer og c stolpe! Du skal ikke ha det på din eller? C stolpe altså.. Nice, gleder meg også til og se bilen din, nor blir det lakkering da? Ja, skal ha c stolpe, men finner ikke igjenn de svenske siden so hadde c stolpe i glassfiber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Gleder meg selv jeg:) Vet ikke når det blir lakkering.. Skal nok innom lakkverksted til uka.. Når skal din lakkeres? Kjøp orginal c stolpe på koed.. Koster bare 3200 inkl mva.. Det hadde jeg gjort iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Gleder meg selv jeg:)Vet ikke når det blir lakkering.. Skal nok innom lakkverksted til uka.. Når skal din lakkeres? Kjøp orginal c stolpe på koed.. Koster bare 3200 inkl mva.. Det hadde jeg gjort iallefall.. ja, men orker ikke å sveise det. går for glassfiber jeg Den skal lakkes så fort jeg er ferdig med den utvendig. (skjermene skal limes osv til uka eller neste uke) så da begynner de å nerme seg. men blir nokk ikke lakk før om noen månder enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hva skjer her? Borret igjennom når du fjernet brakettene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Hva skjer her? Borret igjennom når du fjernet brakettene ? Braketter? Var et stort rust hull som jeg har sveist igjenn og sparkla over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 tøft prosjekt,skal følge med på denne tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Hva skjer her? Borret igjennom når du fjernet brakettene ? Braketter? Var et stort rust hull som jeg har sveist igjenn og sparkla over. Festebrakketter for eksp-tank eller tenningsmodul er lokalisert her, alt beroende på hva slags bil det er. ; ) Derfor mitt spm. Men ok ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Hva skjer her? Borret igjennom når du fjernet brakettene ? Braketter? Var et stort rust hull som jeg har sveist igjenn og sparkla over. Festebrakketter for eksp-tank eller tenningsmodul er lokalisert her, alt beroende på hva slags bil det er. ; ) Derfor mitt spm. Men ok ; ) både vanntank, spylerveske og tennningsmodul er på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Da så jeg syner når jeg så to hylser med gjenger i på ett av de første bildene da.. hehe, jaja... Er forøvrig Coil du sikter til. .325 kom ikke med tenningsmodul da det er Motronic styring fra dag 1. Lykke til med prsojektet ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 28, 2008 Forfatter Share Skrevet September 28, 2008 Da så jeg syner når jeg så to hylser med gjenger i på ett av de første bildene da.. hehe, jaja... Er forøvrig Coil du sikter til. .325 kom ikke med tenningsmodul da det er Motronic styring fra dag 1. Lykke til med prsojektet ; ) coil ja* Takktakk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet September 28, 2008 Share Skrevet September 28, 2008 Har endelig fått justert dekkene forran så de står likt Er bilde fra før du justerte kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå