Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm... hvor lekker den olje og vann da?

lekker olje der jeg ikke hadde slangeklemmer :D vann leker den på enen slangen på termostat huset og slangen fra ekspansjonstank til blokk. Slangene er sikkert litt gamle og stive og leker litt.

Skrevet

Jaja, har gjort litt de siste dagene også. fått på e36 m3 3.2 bærearmer framme får å få deket i senter. Fått satt isammen alle trykkrøra (fr turbo-> IC -> innsug)

På mandag skal bilen opp til et lakerings verksted som skal lime og sparkle fast skjermene bak.

IMG_1960.jpg

IMG_1961.jpg

IMG_1962.jpg

IMG_1966.jpg

IMG_1967.jpg

IMG_1968.jpg

Felgene som skal på til sommeren vis jeg ikke selger dem

IMG_1969.jpgIMG_1974.jpg

IMG_1970.jpg

Skrevet
Gleder meg til å se bilde når du får på 3,2 armene. Har du exentriske foringer også?

Har bestilt nye foringer(de på bærearmen), men de er like på e36 å e30 :) Har fått på den ene bærearmen å det ble bra :D Venter bare på en foring så skal jeg sette på den andre også. Glemte å ta bilde av det nor jeg tenker meg om :?

Skrevet
hmm.. såg ikke slik ut på bildene.. :)

når skal du begynne å lime å sparkle skjermene da?

Får foringer til bærearmene i dag, så skal jeg få den ned på hjula å få den opp til lakeraren å begynne og lime skjermene idag forhåpentligvis.

Skrevet
blir bra det der da :D tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den.

edit: bildet.

90modE30M3.jpg

Nemenn..bilde av gammle bilen min i tråden din :wink:

Passer fint på M3 de mille felgene der :D

Nice prosjekt da :D

Skrevet
blir bra det der da :D tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den.

edit: bildet.

90modE30M3.jpg

Nemenn..bilde av gammle bilen min i tråden din :wink:

Passer fint på M3 de mille felgene der :D

Nice prosjekt da :D

Takktakk, håper det blir bra til slutt. Fin den gamle m3en din foresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...