leif harald Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2008 hmm... hvor lekker den olje og vann da? lekker olje der jeg ikke hadde slangeklemmer vann leker den på enen slangen på termostat huset og slangen fra ekspansjonstank til blokk. Slangene er sikkert litt gamle og stive og leker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Jaja, har gjort litt de siste dagene også. fått på e36 m3 3.2 bærearmer framme får å få deket i senter. Fått satt isammen alle trykkrøra (fr turbo-> IC -> innsug) På mandag skal bilen opp til et lakerings verksted som skal lime og sparkle fast skjermene bak. Felgene som skal på til sommeren vis jeg ikke selger dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kult bygg skal følge med her.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Rått pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Kult bygg skal følge med her.... Takktakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Gleder meg til å se bilde når du får på 3,2 armene. Har du exentriske foringer også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Rått pøs på med bilder Tusentakk for det du, skal prøve å få tatt litt bilder innimellom nor jeg har fått den opp på lakeringsverkste og begynt å lime å spakle skjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Gleder meg til å se bilde når du får på 3,2 armene. Har du exentriske foringer også? Har bestilt nye foringer(de på bærearmen), men de er like på e36 å e30 Har fått på den ene bærearmen å det ble bra Venter bare på en foring så skal jeg sette på den andre også. Glemte å ta bilde av det nor jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Vurderer og lakke senteret på felgene i samme fargen som bilen nor den skal lakkes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 lakke schmitt felgene? er du stein håppe j"#¤%¤ dom? trur jeg må kåmme bortom en dag å slå litt vedt inn i håve ditt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 lakke schmitt felgene? er du stein håppe j"#¤%¤ dom? trur jeg må kåmme bortom en dag å slå litt vedt inn i håve ditt! Felgene er jo lakka fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 hmm.. såg ikke slik ut på bildene.. når skal du begynne å lime å sparkle skjermene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 hmm.. såg ikke slik ut på bildene.. når skal du begynne å lime å sparkle skjermene da? Får foringer til bærearmene i dag, så skal jeg få den ned på hjula å få den opp til lakeraren å begynne og lime skjermene idag forhåpentligvis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 blir bra det der da tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den.edit: bildet. Nemenn..bilde av gammle bilen min i tråden din Passer fint på M3 de mille felgene der Nice prosjekt da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 blir bra det der da tror mille felgene passer fint på e30/m3. har sett en annen m3 med samme felger, kan se om jeg finner tak i et bilde av den.edit: bildet. Nemenn..bilde av gammle bilen min i tråden din Passer fint på M3 de mille felgene der Nice prosjekt da Takktakk, håper det blir bra til slutt. Fin den gamle m3en din foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå