Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. her går det over stokk å stein Leif ;)

Første prioritet er vell å sjekke slik før man begynner å bygge turbo da ;) med tanke på kostnad.

Finne en oppskrift, å bygge etter den lixm, men det funker jo å spørr etterhvert da såklart...

exentriske foringer har de vell på GS, BS, Koed og andre bildelegrosister vil jeg tro (uten å ha sjekka da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. her går det over stokk å stein Leif ;)

Første prioritet er vell å sjekke slik før man begynner å bygge turbo da ;) med tanke på kostnad.

Finne en oppskrift, å bygge etter den lixm, men det funker jo å spørr etterhvert da såklart...

exentriske foringer har de vell på GS, BS, Koed og andre bildelegrosister vil jeg tro (uten å ha sjekka da)

ja de foringene som han posta ? med hullet som ikke er i senter?

Jeg hadde en plan for turbobygget men ettersom det ikke skulle gå helt bra som dere sier, så er ikke dyser den største utgiften så hvorfor ikke slenge på det også med det samme da :lol:

Men nå blir motoren ikke prioritert mer(ikke før skjermene er på bak), kommer litt update senere. Var i posten netopp og henta masse slanger, dump, div rør, powerfilter og div andre ting til moroten. Skal slenge på noe av delene før eg kjører bilen opp på lakk verksted :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke det vi vil ha bilder av etter du har vært å limt på breddere :D

hvordan gikk det ikveld?

nei,har ikke begynt på det ennda :shock: Har plandlakt litt. skal blant annet sparkle igjenn påfullingslokket. og skjære litt i karosorie får å få helt på plass skjermen. Skal begynne i morgen så kommer bilder da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da henger skjermene som støpt. Det som gjennstår nå er alt det andre :lol: Plastre litt med glassfiber, sparkle og pusse.

Liten forklaring på framgangsmåten:

1. tilpasset skjermene

2. pusset reint der som det skulle limes fast

3. skjærte litt i orginalskjermen runt glassfiberskjermene får å få bøye orginalt skjermen litt innover får å få glassfiberskjermen til og gå i nulls med orginalskjermen

4. bøye inn orginalskjermen og punkte der som den skal være

5. vaske gått der det skal limes

6. lime skjermene og skrue den gått fast

Bilder sier mer en tusen ord:

IMG_0383.jpg

begynt å skjære litt i orginalskjermen

IMG_0384.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0386.jpg

sveist der den skal stå

IMG_0387.jpg

IMG_0388.jpg

pust og sveist klart

IMG_0389.jpg

IMG_0390.jpg

IMG_0391.jpg

Limen, karosorilim(like sterk som sveis)

IMG_0392.jpg

IMG_0393.jpg

IMG_0394.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Ser bra ut!

Fått kjøpt deg c stolpe da? hihi

har bestilt fra sverige for 2 uker siden, men jeg skulle få en tilbakemelding på prisen på frakt osv, så jeg må vel purre litt å få de til og sende prisen på frakta og sende delene. m3 luke også bestilte jeg av dem.

Ja synes det ble skikkelig bra selv. Gleder meg til i morgen å se om jeg får gjort noe mer :D Neste som skal gjøres er og legge litt glassfiberduk i div sprekker, der tanklokket skal være osv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...