leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Da har jeg endelig fått taki m3 c stolpe og m3 bagasjeluke av en kar her på bimmers. Delene blir fårhåpentlig sendt i morgen Ellers så holder jeg på å planlegge bagasjerommet hvordan det skal bli. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Angående bensinsystem så lurer jeg på en ting. Må jeg ha beninpumpe før og etter catch tank? bilde på bilde nedenfor viser 2 pumper, en før og en etter. eller bør jeg bare gå sånn som dette? glemte å teine på bensinfilter EDIT: han på det bilde her har faktisk 2 bensinpumper norhan har catch tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skal du kjøre med skum fylt fuel cell trenger du vel strengt tatt ikke catch tank. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skal du kjøre med skum fylt fuel cell trenger du vel strengt tatt ikke catch tank. Okda, er ikke sikker på om den levers med skum eller ikke, men ser de selger det løst. Men går det med en bensinpumpe eller må jeg ha 2sånn som på tegningen vis jg skal ha catch tank? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Jaja, update har slipt et null punkt mellom glassfiberskjermen og stålskjermen og begynt å fibre/sparkle. gammel klassiker En til bil som begynner og ta form: Ny update i morgen, begynne og plastre litt, og sparkle mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Noen som vet hvor de selger panserlåser MED lås Hadde vert kjekt med litt komentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ..Hos Østhus du er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cato84 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvis du skal ha catchtank så trenger du 2 pumper, en fødepumpe til catchtank og en kraftigere enn for å levere ifra catch til motor! Ser bra ut! Mye arbeid med skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 ..Hos Østhus du er? Hos Østhus det skjer ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvis du skal ha catchtank så trenger du 2 pumper, en fødepumpe til catchtank og en kraftigere enn for å levere ifra catch til motor!Ser bra ut! Mye arbeid med skjermene? Ok, takk. Så da kan jeg ha orginalpumpa fra tank til catchtank og en kraftifere fra catchtank til motor? Er litt arbeid, men har en erfaren mann som viser og forklarer hvordan det skal gjøres, så det går greit. Ligger litt mer bilder på de andre sidene så det viser hvordan jeg har gått frem får å feste skjermene osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Åge er ganske flink med styling og slik, det skal han ha.. han som fiksa opp Galanten jeg hadde for noen år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Åge er ganske flink med styling og slik, det skal han ha..han som fiksa opp Galanten jeg hadde for noen år siden.. okda Ja han er ganske flink. Den golfen på bildene mine han holder på me nå blir nokk bra, bmw skjørt også på den golfen er solgt å nor den er ferdig skal han begynne og satse mer på styling osv, så det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ser bra ut:D Sparking av skjermene (Overskriften din) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 hehe.. la også mærke til det var overbevist om at du hadde gitt opp i sinne å sparka sundt skjermene.. heheh.. mangler nok bare el "L" inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Haha, kan jo bli irritert ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå