leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hehe, jeg har aldri sparklet noe særlig før. Men er løje med det nor du holder på en plass det er alt du trenger av verktøy osv, så blir d faktisk kjekt. Jeg synes det va ganske kjekt og sparkle, men pusset har jeg gjort før og det gruer jeg meg til Bestilte foresten 2 stk EVO 2 frontlepper i dag , skrik ut om noen er intrisert i den ene Link: http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 12363I3D3E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Spør du meg ville jeg tatt og levert inn bilen for sparkling osv. Sparkling er jaggu ikkje lett om du skal ha det fin fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Spør du meg ville jeg tatt og levert inn bilen for sparkling osv.Sparkling er jaggu ikkje lett om du skal ha det fin fint vis du ser på bildene så er den "levert" inn. Jeg er oppe på et lakkeringsvarksted til en kompiss av pappa og holder på. Han har vist og forklart meg hvordan det skal gjøres. Jeg tar grovsparklingen så tar han finsparklingen til slutt. Det er så lakkereren sier: Det går ikke an og gjøre feil med sparkling, bare å pusse vekk igjenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvem front bestillte du 2 av`? Linken funker ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hvem front bestillte du 2 av`? Linken funker ikke.. okda Kopiert fra Gs bildeler 01 51712238178 Frontspoiler (Org) (M SPORT E2) 2,919.15 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 3lakser faktisk. Åssen klarte du å bestille 2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 3lakser faktisk.Åssen klarte du å bestille 2? forbanna tastefeil. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Prøfte og gjøre litt i dag også, men gikk tom for polyjester så fikk ikke tatt mer en ett lag med glassfiber. Litt bilder: Prøfte felgene mine på mamma si bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldsenracing Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 kan bli knall bra detta her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 kan bli knall bra detta her Takktakk Håper på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haraldsenracing Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heltn Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 Noen som vet hvor de selger panserlåser MED lås Hadde vert kjekt med litt komentarer http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 1395/11210 Versågod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Noen som vet hvor de selger panserlåser MED lås Hadde vert kjekt med litt komentarer http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare ... 1395/11210 Versågod Takk Men hvordan blir den brukt da? er hele det carbon "lokket" som skal tas av og på hver gang da eller? Tror det blir stor slitasje på lakken rundt det "lokket" isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steven Skrevet Oktober 24, 2008 Share Skrevet Oktober 24, 2008 eg har heve understelle baki e30 en så er på oasen til halv 3 i dag hehe du ser når eg kjem:P Jess, flott det. Da blir d pussing av travers i dag då Lever traversen inn til sandblåsing hos Sandve Sandblåseservice på sandve Tok 600 kr for å sandblåse og grunne en travers og 2 bærearmer for meg. Syns det var billig. Ellers ser det bra ut, blir nok knall til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå