leif harald Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Nice one! Begynner å kjenne lade trykket i høyre foten nå tenke eg... Heh ja, ska eg låva deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Liten oversikt over hva som er bestilt/mottatt den siste uken. Mottatt: e30m3 luke i glassfiber e30m3 c stolp i glassfiber Travers bak med bærearmen Venter på: e30m3 c stolpe i stål e30m3 nav e30m3 hjullager k-sport bremser bak 330mm med 6 stempla calippere kompett servo 2 stk evo 2 frontlipper Så nå mangler jeg bare m3 luka i stål å myye pussing å litt sparkling så er den klar til lakk Noen som vet om dette er en brukende bensin pumpe? http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvorfor 330 bremser bak og ikke noe bøst foran? Hehe Regner med at det blir 330+mm foran også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Så nå mangler jeg bare m3 luka i stål å myye pussing å litt sparkling så er den klar til lakk Om du mener trunklokk så er det glassfiber orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvorfor 330 bremser bak og ikke noe bøst bak? HeheRegner med at det blir 330+mm foran også.. regner med du mente: Hvorfor 330 bremser bak og ikke noe forran? Eller mente du at jeg skulle ha noe enda heftigere bak? grunnen til jeg valgte disse var at jeg ikke får plass til noe større under 17" felger. Men jo det skal jeg si deg. jeg har bremser framme (men de skal jo seff byttes ut i k-sport også, men ikke enda) å bak har jeg ikke så derfor tar jeg det først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Så nå mangler jeg bare m3 luka i stål å myye pussing å litt sparkling så er den klar til lakk Om du mener trunklokk så er det glassfiber orginalt. Nei, stål. Evo modellen som er GF.. Både jeg og M3 yngve på forumet her har bakluke i stål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hvorfor 330 bremser bak og ikke noe bøst bak? HeheRegner med at det blir 330+mm foran også.. regner med du mente: Hvorfor 330 bremser bak og ikke noe forran? Eller mente du at jeg skulle ha noe enda heftigere bak? grunnen til jeg valgte disse var at jeg ikke får plass til noe større under 17" felger. Men jo det skal jeg si deg. jeg har bremser framme (men de skal jo seff byttes ut i k-sport også, men ikke enda) å bak har jeg ikke så derfor tar jeg det først. Ja, var foran jeg mente.. Endra det med en gang jeg så det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Så nå mangler jeg bare m3 luka i stål å myye pussing å litt sparkling så er den klar til lakk Om du mener trunklokk så er det glassfiber orginalt. Nei, stål. Evo modellen som er GF.. Både jeg og M3 yngve på forumet her har bakluke i stål.. ja, jeg har jo luka i flassfiber men føler den blir litt ustabil vis jeg skal skrue en tung vinge også fast. Så får for stål Ja, så du endra det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 jeg kjøpte orginal m3 bakluke å den er i hardplast:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 jeg kjøpte orginal m3 bakluke å den er i hardplast:) nice, hva måtte du ut med for den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det er org glassfiber på alle e30 m3. Jeg har 2 stk org og begge er av glassfiber, Ingen av di er sport evo. Har og sjekket dette på flere andre m3er og ingen av di hadde stål. Vist ikke dere tror det sjekk med magnet=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Min og er i glassfiber, så vidt jeg vet så har ikke det vert byttet luke på min bil så. Og det argumentet med vinga er vel noe av det dummeste jeg har hørt i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kan hende den er av hardplast, men glassfiber er det ikke iallefall.. Fortsatt sikker på at den er i stål.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Samme faen hva det er, det er hvertfall IKKE stål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Samme faen hva det er, det er hvertfall IKKE stål! Sinnataggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå