Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Var en lakkerer som såg på bilen min som sa det var glassfiber/hardplast, visste ikke det jeg heller. Men måtte jo dobbel skjekke med magnet :D

Visste du at dørene og er i glassfiber?? ;) hehe

alså grunnen til jeg skal kjøpe ny er at den er i glassfiber og er 3-4mm tykk over alt. uten noen forsterkninger eller fester. å jeg gidderikke å lage fester til hengsler osv. så derfor kjøper jeg ny som er ferdig tilpasset får å si det sånn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan skal du feste bakfangeren? .....husker ikke om jeg har spurt før foresten..

vi fant ut at det er ikke bare bare å feste en glassfiberfanger :) hehe

Har spørt før ja :lol: Men jeg har aldri vert helt siker, men det som er fint er at åge har så mage smarte ider å utstyr å midler til og lage fester i glassfiber. Så vi skal støpe på litt og lage fester av det. Kommer biler etterhvert som det begynner og ligne noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intresang tråd og prosjekt.

kjøpte orginalt m3 koffertlokk hos bmw kostet 3900 og var i hardplast..

så litt tidligere i tråden din at du lurte på om du kunne bruke e30 m3 bremser bak, om kaliperfeste var likt o.s.v.

e30 kom med to typer bærebruer bak. og forskjellen er diameteren på hjullageret, skal du bruke m3 nav så må du ha bruer som har di store lagerne. dem finner du på alle med abs, m3 og 325. kaliperfeste er likt på alle e30 så sant di har skivebrems bak.

håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

intresang tråd og prosjekt.

kjøpte orginalt m3 koffertlokk hos bmw kostet 3900 og var i hardplast..

så litt tidligere i tråden din at du lurte på om du kunne bruke e30 m3 bremser bak, om kaliperfeste var likt o.s.v.

e30 kom med to typer bærebruer bak. og forskjellen er diameteren på hjullageret, skal du bruke m3 nav så må du ha bruer som har di store lagerne. dem finner du på alle med abs, m3 og 325. kaliperfeste er likt på alle e30 så sant di har skivebrems bak.

håper dette var til hjelp.

Takktakk, liker folk som følger med og stiller spørsmål vettdu :)

Åjåj nå ble jeg skeptisk til om delene skulle passe nor du sa at e30 kom med to typer bærebroer :shock: Men jeg har heldivis 325 bakstilling så tror nokk det skal gå bra :) Har bestilit m3 nav å lager så blir løje å se nor d kommer å se om det paser :) Men takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...