JAL_535i Skrevet Juli 21, 2008 Share Skrevet Juli 21, 2008 si ifra når du skal selge monoviskeren hadde det på forrige e30'en min, og har lyst på det på denne også. hehe, du er den 4 så spør om det med monoviskaren men ska ikje sellan nei. då e dr jafall litt forsjell på bilane våre hehe har fått tak i nå tror eg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 den ISen lå lenge til salgs, men den er faen meg pen stemmer det, har nokk mye og si pga den var automatgir. jeg bryr meg ikke for jeg skal bare bruke den til skolen til e30en er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2008 si ifra når du skal selge monoviskeren hadde det på forrige e30'en min, og har lyst på det på denne også. hehe, du er den 4 så spør om det med monoviskaren men ska ikje sellan nei. då e dr jafall litt forsjell på bilane våre hehe har fått tak i nå tror eg =) faen hehehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Blir bra detta Leifur ! men det e lite framgang så du seie =P har bestilt masse deler t min o nå. så vente eg jo på dn bakfangaren. kan jo ver eg må ta an på tralla t treffe =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Blir bra detta Leifur ! men det e lite framgang så du seie =P har bestilt masse deler t min o nå. så vente eg jo på dn bakfangaren. kan jo ver eg må ta an på tralla t treffe =P ja d e surt delene, likt me roald å dei. hadde eg bara fått på baksjermane konne eg levert an te lakk så bejunt å montert alt inni osv. menmen får bara venta, har nå fått meg ein bruksbil nå da så e30en haste ikje så masse. men faen, ka så har sjedd me 330en? såg d på msn at an hadde gått i taren ellerno? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet Juli 22, 2008 Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja tror det e et ledd i driv akslingen så e foren. elns ! Kappkkjørte me M5n t bjarne, tok meg me ca 1,5 meter (på slutten av slette. å då begynte eg å hla inpå an)! hahaha flaaaut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2008 Ja tror det e et ledd i driv akslingen så e foren. elns !Kappkkjørte me M5n t bjarne, tok meg me ca 1,5 meter (på slutten av slette. å då begynte eg å hla inpå an)! hahaha flaaaut ! aaa så surt e vel ikej d biligaste å fiksa helle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 hadde vell kje vore det dyraste, men du kjenne jo historien nå =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2008 hadde vell kje vore det dyraste, men du kjenne jo historien nå =P ja du hadde flax vil eg sei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juli 23, 2008 Share Skrevet Juli 23, 2008 rsr800 = Roy Jakob? Takk for at du vekte meg halv 6 natt til søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 rsr800 = Roy Jakob?Takk for at du vekte meg halv 6 natt til søndag haha, ka va d då an ville da Ja d e roy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rsr800 Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 satt på åkra å kom meg faen kje him =P kim e jal535 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 satt på åkra å kom meg faen kje him =P kim e jal535 da ? Kjeresten te Line. Svarte E46 330d med bmw performance på panseret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 24, 2008 Share Skrevet Juli 24, 2008 Eyy... Like Schmidt felger som jeg har jo på E36`n din Nice!!! Meget pen E36!! Må aldri selge de felgene er kun 4 sett i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juli 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2008 Eyy... Like Schmidt felger som jeg har jo på E36`n din Nice!!! Meget pen E36!! Må aldri selge de felgene er kun 4 sett i Norge nice, 10,5x18 å 9,5x18 du også har? nei blir nokk ikke solgt disse felgene her, føler de er gull vert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå