Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

e30 kom med to typer bærebruer bak. og forskjellen er diameteren på hjullageret, skal du bruke m3 nav så må du ha bruer som har di store lagerne. dem finner du på alle med abs, m3 og 325. kaliperfeste er likt på alle e30 så sant di har skivebrems bak.

Er disse 100% identiske?

Altså en bærebru fra en 325 kontra en M3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 kom med to typer bærebruer bak. og forskjellen er diameteren på hjullageret, skal du bruke m3 nav så må du ha bruer som har di store lagerne. dem finner du på alle med abs, m3 og 325. kaliperfeste er likt på alle e30 så sant di har skivebrems bak.

Er disse 100% identiske?

Altså en bærebru fra en 325 kontra en M3?

Syns det er noe som ikke stemmer med det L.M.e30 skriver...ifølge gs-bildeler og koed så finnes det kun TO typer bærebruer til e30 å det er med skivebrems og trommelbrems...bærebruer med skivebrems har samme delenummer uansett om den er til 325 eller m3 så det skal være 100% likt...ifølge gs-bildeler så er det kun EN type hjullager til disse å ikke to forskjellige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

e30 kom med to typer bærebruer bak. og forskjellen er diameteren på hjullageret, skal du bruke m3 nav så må du ha bruer som har di store lagerne. dem finner du på alle med abs, m3 og 325. kaliperfeste er likt på alle e30 så sant di har skivebrems bak.

Er disse 100% identiske?

Altså en bærebru fra en 325 kontra en M3?

Syns det er noe som ikke stemmer med det L.M.e30 skriver...ifølge gs-bildeler og koed så finnes det kun TO typer bærebruer til e30 å det er med skivebrems og trommelbrems...bærebruer med skivebrems har samme delenummer uansett om den er til 325 eller m3 så det skal være 100% likt...ifølge gs-bildeler så er det kun EN type hjullager til disse å ikke to forskjellige...

Det jeg har hørt er, det er 2 forsjellige bærebroer en til tromel og en til skive(også m3) men det er 3 bærearmer, tromel, skive(også m3) Å EVO DTM kom med forstarkningar på svingarmane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det glassfiber de leppene eller? Hvis det er det, og de kosta 3k pr stk har du gjort et dårlig kjøp:P For de koster rundt 150 dollar på ebay.. Hehe

Er glassfiber ja, 140$ faktisk :lol:

Åja, du kjøpte fra ebay ja.. Trodde du bestillte fra GS jeg.. Men da var bare det fra GS at du skulle vise meg hvilken leppe det var snakk om.. Skjønner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg og jon a. skulle bestille hjullager til e30`ene våres bak sammen, så fikk vi opp to typer. en med større ytterdiamerer enn den andre..

så tror det er to typer _lenkearmer_ bak til e30 med skivebrems. altså ulike diameter på hjullagerene.

Edit: nå har jeg ikke montert mine hjullager enda, så tiden vil vise om vi har kjøpt rett.. hehe :)

vi kom frem til at vi måttekjøpe ett sett av hver.. var noe med årsmodell etter som jeg kommer på.

kanskje JAL_535i husker? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...