Stramvaier Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 skal tenke litt på det jeg. se hva jeg får Carbonluka jeg skal ha for også, send meg en pm om et par dager a om du ikke har funnet en annen så skal jeg se hva jeg har funnet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 skal tenke litt på det jeg. se hva jeg får Carbonluka jeg skal ha for også, send meg en pm om et par dager a om du ikke har funnet en annen så skal jeg se hva jeg har funnet ut Jepp, sender deg en PM jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 kjempe flott så slipper jeg å glemme å gi deg beskjed. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Kom litt ting i posten i dag også M3 nav 2 stk, enste som gjennstår nå er lagrene som ble sendt i dag som kommer til helgen forhåpentligvis. Så komplett sett med powerflex foringer også trenger jeg men det er ikke bestilt enda, men det kommer snart. Fikk orginal ny c stolpe også i dag Litt bilder av det som har skjedd i det siste Demontering: ny pakke m3 nav, 5x120 boltsirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Blei glassfiberen for myk eller til C-stolpen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 5, 2008 Forfatter Share Skrevet November 5, 2008 Blei glassfiberen for myk eller til C-stolpen? Kan bruke den, men er så mye som må sparkles og limes, lettere og bare punkte den fast, hadde enormt inponerende passform så det er bare til og legge på litt sveise punkter runtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Enormt dårlige bilder i dag pga mobilkamera. Men har tatt ut dashboret og ribbet bilen litt mer innvendig så den er klar til sveising av bur så fort det kommer. Så har jeg sandblåst litt av traversen og en bærearm. Å presset på nye lagre og nav, samt satt på bremsene. Litt bilderNye hjullagrer kom i dag Var og henta bilen og tok den hjem fra lakkverksted div deler som skal på bakstillingen Ribba dashboret osv ut Brmsene m3 luka og c stolpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 prøv å snu bildene før du legger dem ut.. utrolig slitsomt å snu laptoppen på høykant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 prøv å snu bildene før du legger dem ut.. utrolig slitsomt å snu laptoppen på høykant hehe, ja marka det jeg også. Førstegang jeg har lakt dem ut feil vei da vil jeg tro Men skal huska på det til nestegang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 er noen feil lengre oppe også ser jeg.. men pytt på.. ser hva det går i... ser mann ut de bremsene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 er noen feil lengre oppe også ser jeg.. men pytt på.. ser hva det går i... ser mann ut de bremsene da hehe ok Men ja, ble bra bremsene, synes nesten bærearmen forsvant bak bremsene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Oversiktisbilder, begynner faktisk å ligne en bil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Se her ja, ser bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet November 7, 2008 Forfatter Share Skrevet November 7, 2008 Se her ja, ser bra ut:) Takktakk, begynner hvertfall å ligne noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 skal du kjøpe orginal bakrute eller lexan/plexi? hva lager du til baki? ligner mer på en bil nå enn det den i garasjen her gjør hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå