Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

skal du kjøpe orginal bakrute eller lexan/plexi?

hva lager du til baki?

ligner mer på en bil nå enn det den i garasjen her gjør :) hehe

Hehe :) Dere er alikevel kommet lenger en meg. Har et bur igjenn også jeg :?

Vet ikke enda om jeg skal ha lexan, hørte om en i sverige som solgte noe sånn. Hvordan er passformen da? 100% lik, vet du det?

baki lager jeg det helt cleant til fuel cell, bensinpumpe, bensinfilter, ny batteri holder osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. har du sett bilen "vår" elr? :) er en del igjen ja :)

rekner med at lexan-ruta er ganske lik, for de blir "støpt" på den orginale ruta etter det jeg har hørt.

aah.. blir bra med cleant bagasjerom.

aaa okda, jeg får sjekke prisen da. er det billigere blir det nokk lexan, m3 ruta er jo spinndyr. Men får c hvordan økonomien er etter lakkering nor rutene skal i :lol: Ja blir bra bagasjerommet tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILEN TOK FYR NÅ NETOPP, er på jobb enda å holder på med bilen. kommer med bilder senere. det meste går bra, bare bakfanger og en skjerm som fikk gjnnomgå en del smerte:S

What... du må forklare litt nærmere her hvorfor det tok fyr. :roll:

Bensinlekasje + vinkelsliper og sveiseaparat :? En bøtte med 10liter bensin tok fyr + det brant opp ijennom tanken og rører. 2 brannslukningsaparater gikk med i, jeg forsto ingenting plutselig lå jeg mitt i alle flammene og hele verkste var svart. jeg prøfte å finne 2 branslukningsaparater som jeg hadde satt i verkste men de var bak panseret mitt og jeg så dem ikke pga alt røyken. så sparng jeg inn i bilbutikken her og fant 2 stk. Så nå er alt under så å si klart til lakkering, en del tektyl som brant vekk ja :lol: Off nei kan ikke le av det, ene skjermen og bakfangeren fikk seg en smell også. Lakkeren som skal lakke bilen var nedom netopp og sa det ikke var noe problem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte på det samme.. hvertfall ikke i en bøtte(!) :)

husk å vaske sjikkelig.. pulverapparat kan fucke det elektriske noe sjiiiikelig fremover i tida..

ja, tok blåsepistol å blåste vekk alt fra motorrommet osv. Er ingentign inni bilen tror jeg. Men jer er netopp ferdig å legge alle ledninger i inn i slanger så det går nokk bra :)

Åja, jeg har fått en lærepenge dr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...