Gå til innhold

BMW e30 325 "m3" ny E90 bruksbil side 76 :)


leif harald
 Share

Anbefalte innlegg

Bare å koble det i stikk-kontakten. ;)

?

Batteriet skal ha en ladespenning på 14.4V.

Kjøp deg en vedlikeholdslader som regulerer ladespenningen automatisk. Da kan den stå tilkoblet helt til du skal bruke batteriet.

http://www.ctek.no/

Ok, prøve å få ladet det opp i dag. Er nokk en grunn for det står der å ingen bruker det, er vel kansje ødelakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer ska du selja motoren da?

Ha deg noge noge nytt og grommare kanskje? :)

Alså, vettikje om eg får selt an men an står nå te salgs nå da så me får se. Har jo lust på turbomotor o så vettikje heilt ka eg ska jør. Men sitter jo å drømmer om s50b32 (vis det er det e36 m3 3,2en heter) Men tviler på det blir det nå uanz om jeg selger motoren eller ikke. Men selger jer motoren blir det nokk m50b25 turbo. Men turbo kommer nokk ikke før neste vinter pga bilen må først få lakk, understell, interiør osv.

Men må sjekke responsen på motoren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer ska du selja motoren da?

Ha deg noge noge nytt og grommare kanskje? :)

Alså, vettikje om eg får selt an men an står nå te salgs nå da så me får se. Har jo lust på turbomotor o så vettikje heilt ka eg ska jør. Men sitter jo å drømmer om s50b32 (vis det er det e36 m3 3,2en heter) Men tviler på det blir det nå uanz om jeg selger motoren eller ikke. Men selger jer motoren blir det nokk m50b25 turbo. Men turbo kommer nokk ikke før neste vinter pga bilen må først få lakk, understell, interiør osv.

Men må sjekke responsen på motoren :)

Ja, du må ha ett skikkeligt motorbygg så passe t bilen din! Blir sikkert kongebra når du e ferige :D

Stemme for M50 turbo eg jaffall, holde på å bygge på M50B28 så eg ska ta ut MIN 600hk:) men har kje bil t den ennå så får sjå me tie.

Kossen blir det me skilt på biel da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koffer ska du selja motoren da?

Ha deg noge noge nytt og grommare kanskje? :)

Alså, vettikje om eg får selt an men an står nå te salgs nå da så me får se. Har jo lust på turbomotor o så vettikje heilt ka eg ska jør. Men sitter jo å drømmer om s50b32 (vis det er det e36 m3 3,2en heter) Men tviler på det blir det nå uanz om jeg selger motoren eller ikke. Men selger jer motoren blir det nokk m50b25 turbo. Men turbo kommer nokk ikke før neste vinter pga bilen må først få lakk, understell, interiør osv.

Men må sjekke responsen på motoren :)

Ja, du må ha ett skikkeligt motorbygg så passe t bilen din! Blir sikkert kongebra når du e ferige :D

Stemme for M50 turbo eg jaffall, holde på å bygge på M50B28 så eg ska ta ut MIN 600hk:) men har kje bil t den ennå så får sjå me tie.

Kossen blir det me skilt på biel da?

wow, såpass. Du kan jo selga den te mg :D Men ja, har jo mest lust på M3 motor siden eg bygge "m3" utsenemessikt hvertfall. Men ein m50b25 får du for 10 tusen å ein m3 3,2 går for 40++ tusen. Så vettikje om eg betale 4 gonger mar for ein sånn motor. Då kan eg helle kjøpe sjikkelige turbo osv te m50en.

Ja, har troa på bilen selv :) Jeg fikk den eu gokjent en dag i mai, så begynte jeg og demontere den dagen etterpå :D Så det me skilt skal ikke være nor problem fram til jeg blir stopt og får mangellapp. Men jeg har tilgang på prøveskilter, uten det hadde jeg aldri tørt å lakt så mye penger i det uten å gokjent det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette ser bra ut Leif Harald!

Men jeg ville hatt buret ligge litt mer opp under taket!

det skal jo helst være så nære som mulig!

Ja, jeg vet. Men jeg synes selv det er litt tøffere nor buret kommer litt lenger ned at man ser det nor døren står åpen osv.. Men det er nokk ikke så trykt nå. Menmen jeg vil hvertfall ha det slik :)

Takktakk for komentaren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er redd du må heise buret ditt helt opp skal du ha noen som helst sjanse til og få det godkjent hos norges bilsport forbund. bygg buret etter bilsportboka så slipper du og gjøre jobben to ganger.

mvh

Thorbjørn R

Ja, har lest det før. Men jeg skal ikke ha gokjent bur ellernoe sånn. Blir en utstillings, søndags bil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ditt er en smule lavere... sammenligna med ett bilde jeg fant av tore sin på dataen... muligbildene lyger litt da, men ser slik ut.

men tore har til gjengjeld sinnsykt lave seter.. samboeren min klarte åvidt å se over rattet når hun kjørte den...

da satt hun nesten helt utpå kanten av setet.... hun hadde foresten med å trykke inn clutchen da :D da den er laget av...betong? :)

men det er da du som skal like utseende, så det blir nok bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...