S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ok.Du har kansje skrevet farge valget du skal gå får tidligere..men hva bestemte du deg får?
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Ok.Du har kansje skrevet farge valget du skal gå får tidligere..men hva bestemte du deg får? Vet ikke om jeg har skrevet det, tviler på det. Men fargen får komme som en overaskelse nor det er lakkert
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Begynner å bli bil nå Venter spent på lakk Takk, venter spent på resultatet selv
leif harald Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Hvilke farge foresten?? Vent og se, det blir en mørk farge. ikke svart.
leif harald Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Fått inn noen sparco stoler nå, så nå kan jeg begynne å sveise mer på buret Er på jakt etter teppe, men tror det blir til at jeg trekker om bilen selv med vegg til vegg teppe Litt dyrt men det får gå. Ellers så er jeg på jakt etter en bit plast/nylon eller hva de bruker til og dreie girkuler av Noen som vet ? menmen litt bilder.
sladjan Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Mye bra jobb som ble gjort her! Men lurte på en ting, er ikke det billigere å kjøpe seg en original m3? hehe
Spiritus Sancti Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Det kan jeg garantere deg! Men Hvem 18-19 åring har 150-250000 å bruke på en gang?
Stene89 Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Er jo også litt av sjarmen å bygge noe selv. Forresten, hva har du tenkt til å gjøre med denne motoren? Er på jakt etter en m50b25 selv, å tenkte på turbobygg etterhvert.
leif harald Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Mye bra jobb som ble gjort her! Men lurte på en ting, er ikke det billigere å kjøpe seg en original m3? hehe Takk, er nokk biligere det ja. Men grunnen til at jeg ikke kjøper en orgianl er at jeg vil ha 6er, ikke 4er og bygge selv. lærer jo enormt mye
leif harald Skrevet Januar 8, 2009 Forfatter Skrevet Januar 8, 2009 Er jo også litt av sjarmen å bygge noe selv. Forresten, hva har du tenkt til å gjøre med denne motoren? Er på jakt etter en m50b25 selv, å tenkte på turbobygg etterhvert. Mhm. Har ikke planer om å gjøre noe med motoren nå før sommeren. Skal bare få den i å få den til og svive. Blir bytting av alt innmat og turbo osv til neste ommer sikkert.
SSM Skrevet Januar 8, 2009 Skrevet Januar 8, 2009 Ser du nå at felgene ikke passer? Var det jeg sa fra starten av det. Har du sett at de ikke tar borti bærebrua bak med innerkanten eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå